[Thelug] Περι ανακοίνωσης

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 16:54:39 EEST 2009

Οταν χρησιμοποιουσα linux αγαπητέ δεν υπήρχε το ubuntu και το mandriva
λεγόταν mandrake. Ηταν από τα ποιό δημοφιλή και ερχόταν με 2 window manager.
Αρα λοιπόν μην μου μιλάς εμένα για ελευθερο λογισμικό. Αν σ' αρέσει το
μπαχαλο εχεις το δικαίωμα να ιδρύσεις μια κοινότητα του ΑΓΙΟΥ ΠΕΤΡΟΥ και να
την υποστηρίξης και να την αναπτύξης. Δικαιωμά σου. Ο thelug εξελίχθηκε ειτε
σ'αρεσει ειτε οχι.-

Στις 25 Αύγουστος 2009 4:33 μμ, ο χρήστης Christos Ricudis <
ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering