[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 18:06:39 EEST 2009

SOKRATES ARGYRIOU wrote:

> Οταν χρησιμοποιουσα linux αγαπητέ δεν υπήρχε το ubuntu και το mandriva
> λεγόταν mandrake. Ηταν από τα ποιό δημοφιλή και ερχόταν με 2 window
> manager. Αρα λοιπόν μην μου μιλάς εμένα για ελευθερο λογισμικό.

Σε παρακαλω πολυ να μη μιλας ΕΣΥ σε ΕΜΕΝΑ για Linux, UNIX, και ελευθερο
λογισμικο. Μιλα πουθενα που να σε παιρνει.

> Αν σ'αρέσει το μπαχαλο εχεις το δικαίωμα να ιδρύσεις μια κοινότητα του ΑΓΙΟΥ
> ΠΕΤΡΟΥ και να την υποστηρίξης και να την αναπτύξης.

Ναι, προσωπικα μ'αρεσει το μπαχαλο. Ειναι δημιουργικο, ειναι αυτονομο,
το γουσταρει και ο κοσμος που ειναι μεσα του, και ο κοσμος που το βλεπει
απεξω, πηγαινει απο μονο του εκει που θελει, βλεπει τον εαυτο του σαν
παρεα, και δεν περιμενει κανενα ανωτωντριανταπενταρη κρυπτοφασιστα να το
οργανωσει για να γινει παραγωγικο (για την τσεπη του).

Οι υπολοιποι που δε σας αρεσει, μπορειτε να ιδρυσετε GreekLUG, NaziLUG,
ο,τι θελετε. Αλλα μην το λετε συνεχεια του TheLUG, οταν δεν ξερετε καν
πως μυριζει ενα TheLUG.

> Δικαιωμά σου. Ο thelug εξελίχθηκε ειτε σ'αρεσει ειτε οχι.-

Ο TheLUG δεν εξελιχθηκε. Ο TheLUG βρισκεται σε κωμα. Ισως καποτε
ξυπνησει, ισως οχι. Δεν εχει σημασια. Σημασια εχει οτι αφησε τη δικια
του ιστορια στις κοινοτητες αυτης την πολης, και δε θα την καπηλευτει
κανενας οσο κι αν το θελει.