[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 16:33:44 EEST 2009

SOKRATES ARGYRIOU wrote:

> Παντως για ενα πραγμα θελω να σε διαβεβαιωσω. Αν εννοεις LUG το μπαχαλο
> που υπηρχε αυτο ξεχνα το. Θα μπει ταξη οπως επρεπε να ειχε μπει εδω και
> χρονια στοχοι και στρατηγικες. Βλέπεις μπηκαν ατομα σε ηλικια ωριμα (
> πανω απο 35 ) που δεν τους αρεσει το μπαχαλο.

Εσεις λοιπον τα ωριμα ανω των 35 ατομα που ανακαλυψατε προχθες το Linux
και τις κοινοτητες ανοιχτου λογισμικου και ειπατε να τους κατσετε στο
σβερκο για να τις "οργανωσετε" κατα πως σας βολευει, μπορειτε να παρετε
μια χρονομηχανη, να πατε στην Ιταλια του 1921, να γραφτειτε στο Partito
Nazionale Fascista, και να βαλετε ταξη στο μπαχαλο με τους στοχους και
τις στρατηγικες σας.

Εγω που ειμαι απλως ενας ανωριμος 33αρης, μπορω να εχω το μπαχαλοTheLUG
μου πισω, παρακαλω;