[Thelug] Περι ανακοίνωσης

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Aug 25 01:28:25 EEST 2009

> Εσυ σε προηγουμενο mail ειπες " Τι και αν έρθω να
> μιλήσουμε; Μπορεί να τα πούμε οι δυο μας, αλλά χωρίς τη συμμετοχή των
> υπολοίπων." Ποιος σου ειπε οτι θα ειμαστε οι δυο μας????
> Ποιο κατω αναφερεις οτι περιμενεις την  ΓΣ. Αποφασισε τι θελεις.

Στο lab μια κάποια μέρα θα είμαστε ΤΟ ΠΟΛΥ 20 νοματέοι. Η ΓΣ είναι
επίσημη πρόσκληση για συζήτηση όσον αφορά τα θέματα του συλλόγου, έχει
πρακτικά και θεωρητικά παρευρίσκονται όλα τα ενεργά μέλη, και υπάρχει
ψηφοφορία. Όλα τα παραπάνω δεν ισχύουν σε μια απλή καθημερινή. Αυτή
είναι η διαφορά.

Επίσης το να θέσει κάποιος εδώ ένα θέμα μου φαίνεται πολύ πιο χρήσιμο
από ότι στο lab καθώς θα το δούνε όλα τα μέλη, μένει σε αρχείο, και αν
συμφωνούν πολλοί μπορεί να αποτελέσει θέμα για την επόμενη ΓΣ.

Μακάρι, το εύχομαι