[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Christos Ricudis ricudis at komodino.itc.auth.gr
Tue Aug 25 14:38:50 EEST 2009

Dimitris Diamantis (aka ftso) wrote:

> Το email πριν το έστειλα μόνο και μόνο για τις απαντήσεις προς τον Yanni
> και στις οποίες έγινε προσπάθεια να αποδειχτεί η ανύπαρκτη διαφάνεια των
> διαδικασιών.

Επαναλαμβανω. Αμα δε μπορουν καποιοι να καταλαβουν ουτε τα βασικα, τοτε
καλυτερα να σταματησουν να ασχολουνται με συλλογους, γιατι θα φανε τα
μουτρα τους.

Ας στησουν μια Αστικη "Μη-Κερδοσκοπικη" εταιρια, που ειναι και της μοδας
στην πολη μας, πιο ευκολη, δεν εχει εκλογες και μαλακιες, και μπορει μια
χαρα να ειναι και "συμμετοχικη" και "ανοιχτη" και να παιρνει και
κοινοτικες χρηματοδοτησεις.

Τις οποιες ειμαι πολυ περιεργος να δω πως θα τις παρει. Γιατι για να σε
πληρωσει καποιος, πρεπει να κανεις και κατι. Εκτος αν καποιοι νομιζουν
οτι θα τα παρουν χοντρα απο την κοινοτητα για να διοργανωνουν
"συνεδρια", η για να στηνουν τζουμλες η για να "μεταφραζουν" λογισμικο
στα Ελληνικα. Συνηθως χωρις να ξερουν ουτε απο μεταφραση, ουτε απο
λογισμικο, ουτε απο Ελληνικα.