[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Solon Savvidis g00fylists at gmail.com
Tue Aug 25 09:15:54 EEST 2009

Όποιος θέλει να συμμετέχει σε κάτι, το κάνει. Γιατί βρε Δημήτρη μου εγώ τα
έμαθα που είμαι 200 χιλιόμετρα μακριά;! Γιατί έπαιρνα τηλέφωνο και περνούσα
απο το εργαστήριο. Δε γνωρίζω αν απαντούσαν τα δικά μου τηλεφωνήματα και όχι
τα δικά σου.

Πέραν τουτου όμως, γνωρίζεις πόσο πολύ σε εκτιμώ και δε γράφω κάτι απο
κακία. Αυτό που θέλω είναι να τα βρούμε όλοι, και να καταλάβουν κάποιοι
φίλοι και φίλες πως δεν είμαστε μπαμπούλες, υποχθώνιοι, ελοχίμ και ό,τι άλλο
μπαίνει αυτή τη στιγμή στο μυαλό τους.

Είμασταν και συνεχίζουμε να είμαστε μια παρέα που αγαπά αυτό που κάνει, με
τη μόνη διαφορά πως πλέον έχουμε νομική υπόσταση. Το παρεάκι παραμένει και
τώρα θα γίνει πιο μεγάλο και χαρούμενο, έχοντας πλέον και αυτά που
χρειάζεται για να ολοκληρώσει πιο εύκολα το έργο του που δεν είναι άλλο απο
την διάδωση του ανοιχτού και ελεύθερου λογισμικού.

Όσοι και όσες θέλουν να συνισφέρουν σε αυτή την προσπάθεια είναι μεγάλη μας
χαρά. Ελάτε μια βόλτα για να το διαπιστώσετε και μόνοι σας.

Δημήτρη, άσε σε παρακαλώ κατα μέρους τις παρεξηγήσεις και έλα να
συζητήσουμε.

Ευχαριστώ.