[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Tue Aug 25 16:21:32 EEST 2009

Στις 25 Αύγουστος 2009 2:38 μμ, ο χρήστης Christos Ricudis <
ricudis at komodino.itc.auth.gr> έγραψε:

> Dimitris Diamantis (aka ftso) wrote:
>

>  Το email πριν το έστειλα μόνο και μόνο για τις απαντήσεις προς τον Yanni
>>

> Επαναλαμβανω. Αμα δε μπορουν καποιοι να καταλαβουν ουτε τα βασικα, τοτε
> καλυτερα να σταματησουν να ασχολουνται με συλλογους, γιατι θα φανε τα μουτρα
> τους.
>
> Ας στησουν μια Αστικη "Μη-Κερδοσκοπικη" εταιρια, που ειναι και της μοδας
> στην πολη μας, πιο ευκολη, δεν εχει εκλογες και μαλακιες, και μπορει μια
> χαρα να ειναι και "συμμετοχικη" και "ανοιχτη" και να παιρνει και κοινοτικες
> χρηματοδοτησεις.

> [...]

'Αλλοι ειναι αυτοί που εκμεταλέυονται την εθελοντική δουλειά άλλων και τα
αρπάζουν από επιχορηγήσεις και δίνουν ψίχουλα η απλά ενα μπράβο.
Ψάξτο λίγο δεν βλάπτει να βγάλεις τις παρωπίδες.

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering
Thesaloniki Greece