[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Sergey Tsabolov econlab at uom.gr
Tue Aug 25 02:27:03 EEST 2009

Μιας και εγώ είχα σημειώσει όλα τα ονόματα σε ένα φύλο και μετά στο
Καταστατικό που
περάστηκαν για σένα Γιάννη είχα μόνο το όνομα επίθετο και οδός που
μένεις , ούτε τηλέφωνο ούτε το email .
Από τότε που είχες έρθει και υπόγραψες  όπως  λες  και συμφώνησες
γιατί  δεν ενδιαφέρθηκες  τι έγινε και που έφτασε το θέμα .
Λες ότι ζήτησες εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο .

O/H Yiannis έγραψε: