[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org

SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com> wrote:

> Να σου αναφέρω οτι το καταστικο διαβαστηκε σε ολους πριν υπογραψετε.
> Ημουν εκει και το ακουσα. Αν υπονοεις οτι σε βαλαμε να υπογραψεις
> κατι αγνωστο τοτε γιατι εβαλες την υπογραφη σου??? Γιατι δεν εκανες
> ενσταση ( οπως ειχες καθε δικαιωμα ) και να πεις παιδια δωστε μου να
> το διαβασω και μετα να υπογραψω.

Όχι! Το καταστατικό βρισκόταν σε draft μορφή στο 2ο pc από τα δεξιά,
στον απέναντι από την πόρτα τοίχο. Το βρήκα στο desktop του pc και το
έκανα μια διαγώνια ανάγνωση. Το καταστατικό δεν διαβάστηκε αλλά
ανακοινώθηκε προφορικά μια περίληψή του. Στο τέλος της ανακοίνωσης
είπατε ότι δεν είναι τώρα διαθέσιμο γιατί χρειαζόταν κάποιες
τροποποιήσεις και ότι από Δευτέρα θα μπορούσε να σταλεί με email. Έδωσα
email κτλ. τα υπόλοιπα είναι γνωστά. Δεν είπα ότι με έβαλε κάποιος, σε
παρακαλώ μην παραφράζεις τα λεγόμενά μου καθόσον το έχω επαναλάβει
πολλές φορές ότι με τη θέλησή μου υπέγραψα, αλλά εν τέλει δεν πήρα το
καταστατικό όπως είχε ειπωθεί. Υπογράψαμε όλοι με βιασύνη γιατί
υποτίθεται την επόμενη μέρα θα φεύγανε τα χαρτιά για να τελειώσει η
διαδικασία. Από ότι φαίνεται εκ των υστέρων  δεν ήταν τόσο βιαστικό.

> Θα σου το αρνιοτανε κανενας??? Δεν
> νομιζω. Σε κανεναν δεν εχουμε αρνηθει τιποτα.

Αν διάβασες ένα από τα προηγούμενα post μου, το έχω ξαναζητήσει και
παλαιότερα και μέσω της λίστας και η απάντηση ήταν αρνητική.

Ελπίζω να σε κάλυψα