[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org

Sergey Tsabolov <econlab at uom.gr> wrote:

> Μιας και εγώ είχα σημειώσει όλα τα ονόματα σε ένα φύλο και μετά στο
> Καταστατικό που
> περάστηκαν για σένα Γιάννη είχα μόνο το όνομα επίθετο και οδός που
> μένεις , ούτε τηλέφωνο ούτε το email .

Όλα τα στοιχεία τα έδωσα στο μέλος:
http://www.greeklug.gr/main/files/images/IMG_0021.preview.JPG
(δυστυχώς δεν θυμάμαι όνομα οπότε δίνω φωτογραφία) όπως και αρκετοί
άλλοι. Επιπρόσθετα πριν φύγω ξανάδωσα και προσωπικά το mail μου
υπενθυμίζοντας για το καταστατικό. Δεν ξέρω αν στη συνέχεια η λίστα
πέρασε στα χέρια σου αλλά δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία.

> Από τότε που είχες έρθει και υπόγραψες  όπως  λες  και συμφώνησες
> γιατί  δεν ενδιαφέρθηκες  τι έγινε και που έφτασε το θέμα .
> Λες ότι ζήτησες εγώ τουλάχιστον δεν θυμάμαι κάτι τέτοιο .

Το link με το mail που σου έστειλα πρωτύτερα είναι από το
gmail account μου, όπου και ζήτησα το καταστατικό.