[Thelug] Thelug Digest, Vol 40, Issue 16

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Tue Aug 25 03:44:55 EEST 2009

Στις 25 Αύγουστος 2009 1:59 πμ, ο χρήστης Ioakim Tellidis <
tellidis at e-noesis.com> έγραψε:

> σύλλογο?
> άλλο
>
> Όταν απάντησες τότε στο blog του Μπαχαράκη
> (Μάιος 2009) και άφησες υπονοούμενα για την
> ονομασία γιατί δεν κατέβηκες απο το
> εργαστήριο να πεις "τι γίνεται ρε παιδιά
> εδώ... είναι αλήθεια αυτά που ακούγονται
> διότι εγώ δεν συμφωνώ"?
> Ως προς τι τώρα το παιχνίδι αυτό?
> Όταν σε παίρναμε τηλέφωνο να κατεβείς να
> ενημερωθείς επι 4 μήνες έδινες μαθήματα...
>

> Όπως είπες και εσύ... όποιος κατάλαβε,
> κατάλαβε.

Όπως και εκεί που το έμαθα έτσι και εκεί απάντησα. Αυτό έκρινα σωστό, αυτό
έπραξα.
Κράτα μόνο αυτό:
Συνεχίζω και θα συνεχίζω να δίνω μαθήματα και αφού πάρω πτυχίο απ'το ΤΕΙ.
Σε προηγούμενο εμαιλ άλλου θέματος έγραψα ότι είχα να γράψω και τον λόγο που
το έκανα.

Προς Statis και Sokrates:
Η ουσία για μένα έχει χαθεί.
Πραγματικά το ενδοιαφέρον μου για μια LUG πέρα απο αυτό που γινόταν (και το
οποίο ενθάρρυνα όσο μπορούσα) ήταν να μάθω και να συζητήσω κάτι πιο
ουσιαστικό για το Linux και το Unix.
Εκτός απο τον Yannis που έχει αρκετές γνώσεις (δυστυχώς δεν συναντηθήκαμε
αρκετές φορές ώστε να μου δείξει το δρόμο για να γίνω Genti), τον Serg που
με βοήθησε στα πρώτα βήματα με το joomla   και συζητούσαμε και κάτι παραπάνω
και τον Αναστάση (επίσης δεν συναντηθήκαμε αρκετές φορές) δεν υπήρχε κάποιος
άλλος (sorry αν ξεχνώ κάποιον) που να θυμάμαι να είχε όρεξη για κάτι επί της
ουσίας (το δάσος). Ωραία η παρέα για μπύρα, αλλά δυστυχώς μέχρι εκεί...
Που είναι ο Ρικούδης και όλοι οι άλλοι παλιοί Λινουξάδες? -Τους απομάκρυνε
κάτι?- (Εδώ θα δεχτώ απάντηση ατόμων μόνο από την "παλιά παρέα του thelug").
Που είναι οι νέοι (όχι σε ηλικία) με όρεξη επί της ουσίας? Μπλέξαμε με
γραφειοκρατίες και αγώνα για προσέλκυση νέων χρηστών βάζοντας και αυτούς στο
ίδιο παιχνίδι...
Δεν ήταν απλά ένα όνομα που με απομάκρυνε, αυτό ήταν η αφορμή.
Σκέφτηκα πολύ για το αν θα στείλω αυτές τις τελευταίες γραμμές μιας και δεν
βρίσκω νόημα να ασχοληθώ άλλο.
Πιστεύω να βγάλετε εσείς κάποιο και όταν κοιτάτε το δάσος να δείτε και την
φωτιά που βλέπω εγώ...

--
www.ftsoogle.dom.gr