[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Tue Aug 25 00:21:03 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 23:58:09 +0300
SOKRATES ARGYRIOU <sargirio at gmail.com> wrote:

> Καλησπέρα και απο μένα.
>
> Οι ενστασεις που εχεις θα μπορεις να τις πεις στην Γ.Σ που θα γινει.
> Μπορεις να πεις οτι θελεις αλλα να εχεις και το θαρρος να ακουσεις
> τις απαντησεις. Το αν συμφωνησεις η οχι ειναι δικο σου θεμα. Ενα
> πραγμα ομως ειναι πραγματικοτητα. Ο greeklug υπαρχει. Πισωγυρισμα δεν
> γινεται. Ελα λοιπον και πες αυτα που θελεις. Και μαλιστα σου προτεινω
> να ερθεις ενα απογευμα στο lab που ειναι ανοιχτο και να συζητησουμε
> τα θεματα που θελεις. Σε περιμενουμε.

Καλησπέρα Σωκράτη,

Δεν ξέρω αν έχεις την εντύπωση ότι δεν θέλω να υπάρχει thelug|greeklug.
Ήθελα και υπέγραψα στη δημιουργία του συλλόγου. Η ένσταση μου είναι στα
θέματα ενημέρωσης των μελών & λήψης αποφάσεων. Τι και αν έρθω να
μιλήσουμε; Μπορεί να τα πούμε οι δυο μας, αλλά χωρίς τη συμμετοχή των
υπολοίπων. Τουλάχιστον στη λίστα τη βλέπουνε όλοι και μπορούν να
παρέμβουν. Άσε που η κουβέντα που λες δεν μπορεί να οδηγήσει σε
αποφάσεις ή να καταγραφεί σε αρχείο και κατά συνέπεια να υπάρχει
πραγματική διαφάνεια. Να είχαμε να λέμε δηλαδή.

Θα τα πούμε στη συνέλευση λοιπόν.

καλό βράδυ