[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Dimitris Diamantis (aka ftso) kotsifi at gmail.com
Tue Aug 25 01:12:26 EEST 2009

Στις 24 Αύγουστος 2009 9:44 μμ, ο χρήστης Stathis
<diamond_gr at freemail.gr>έγραψε:

> Επιβεβαιώνω ότι πήρα το draft του καταστατικού και το διάβασα πριν δωθεί σε
> δικηγόρο, ήμουνα μπροστά στην ανάγνωση 2-3 φορές που συναντηθήκαμε στο
> εργαστήριο. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΡΥΦΑ. Ήμουν ενήμερος για τις πιθανές αλλαγές
> γιατί απλά ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑ και είμαι τακτικός στο εργαστηριο.
>
> Yiannis ήταν όλα ολοφάνερα. Απ' ότι είπε και ο Μάκης, δεν μας επιτρεπόταν
> από το Νομικό εκπρόσωπο να ανακοινωθεί κάτι στα media. Το ίδιο νομίζω
> συμβαίνει σε όλους τους τομείς (και όχι μόνο στους LUG συλλόγους).
>
> nikos roussos για τί draft καταστατικό λες; Απ'όσο γνωρίζω δεν υπέγραψες
> [...]

Έστω ότι οποιοδήποτε έγγραφο δεν έπρεπε να πάει στα media...σε όσους
υπόγραψαν δεν θα έπρεπε να πάει?
Το ότι άλλαξε η επωνυμία του συλλόγου στο καταστατικό δεν θα έπρεπε να
εγκριθεί πρώτα από όσους υπόγραψαν πριν συνεχιστεί η διαδικασία?
Εγώ προσωπικά δεν πήρα τίποτα και τα μαντάτα τα έμαθα από τρίτους.
Τόνισα επανειλημμένος στο παρελθόν πως όλες οι συζητήσεις και οι αποφάσεις
θα πρέπει να γίνουν στην λίστα (έστω και κλειστή στην πορεία αν αυτό ήταν
απαραίτητο).
Ούτε στην αρχή, ούτε στην πορεία, ούτε στο τέλος έγινε κάτι τέτοιο. Ούτε καν
ανακοίνωση-πρόσκληση στο εργαστήριο έγινε δημόσια.

ΥΓ1: επειδή έγινε κάποια αναφορά σε ένα mail του Νίκου Παπάζογλου που έλεγε
πως o thelug ήταν μια παρέα λινουξάδων στην Θεσσαλονίκη στην οποία μπήκαν
νέα μέλη και πλέον απέκτησαν νομική υπόσταση, αν μπορεί ας μου αναφέρει 2-3
άτομα απο αυτήν την παλιά παρέα λινουξάδων που συμμετέχει στον greeklug.
Μήπως αυτοί θα ήθελαν ο thelug να παραμείνει thelug όπως ανάφερε ο Ν.Ρούσσος
στο αρχικό email του?

ΥΓ2: Επειδή έχει γίνει ένας χαμός με τα νεα θέματα που ανοίγουν για τον ίδιο
λόγο...
Σε ένα άλλο θέμα διαβάζω την απάντηση του SOKRATES ARGYRIOU στον Yannis όπου
τον καλεί να δει το δάσος και όχι το δέντρο.
Εγώ πάλι θα πρότεινα στον Σωκράτη αν θέλει να δει το πραγματικό δάσος που
είναι το ΕΛΛΑΚ και το Linux να μπει μέσα γιατί απ'έξω δεν κάνεις τίποτα.

--
www.ftsoogle.dom.gr