[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

SOKRATES ARGYRIOU sargirio at gmail.com
Mon Aug 24 23:58:09 EEST 2009

Καλησπέρα και απο μένα.

Οι ενστασεις που εχεις θα μπορεις να τις πεις στην Γ.Σ που θα γινει. Μπορεις
να πεις οτι θελεις αλλα να εχεις και το θαρρος να ακουσεις τις απαντησεις.
Το αν συμφωνησεις η οχι ειναι δικο σου θεμα. Ενα πραγμα ομως ειναι
πραγματικοτητα. Ο greeklug υπαρχει. Πισωγυρισμα δεν γινεται. Ελα λοιπον και
πες αυτα που θελεις. Και μαλιστα σου προτεινω να ερθεις ενα απογευμα στο lab
που ειναι ανοιχτο και να συζητησουμε τα θεματα που θελεις.
Σε περιμενουμε.

Στις 24 Αύγουστος 2009 11:24 μμ, ο χρήστης Yiannis <
yiannis at tolises.homeunix.org> έγραψε:

P Think before you print.
Argyriou Sokrates
Technikal Satelite engenering