[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Yiannis yiannis at tolises.homeunix.org
Mon Aug 24 23:24:18 EEST 2009

On Mon, 24 Aug 2009 21:44:46 +0300
Stathis <diamond_gr at freemail.gr> wrote:

> Επιβεβαιώνω ότι πήρα το draft του καταστατικού και το διάβασα πριν
> δωθεί σε δικηγόρο, ήμουνα μπροστά στην ανάγνωση 2-3 φορές που
> συναντηθήκαμε στο εργαστήριο. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΡΥΦΑ. Ήμουν ενήμερος
> για τις πιθανές αλλαγές γιατί απλά ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑ και είμαι τακτικός
> στο εργαστηριο.

Στάθη το ότι και κάποιος άλλος το διάβασε είναι καλό (και νέο), αλλά
είσαι ο πρώτος που το λέει άρα όπως βλέπεις και άλλοι έχουν άγνοια.
Άλλοι επειδή δεν θέλουν ή επειδή δεν μπορούν δεν έρχονται στο lab. Αυτό
δεν τους αποκλείει από μέλη.

> Yiannis ήταν όλα ολοφάνερα. Απ' ότι είπε και ο Μάκης, δεν μας
> επιτρεπόταν από το Νομικό εκπρόσωπο να ανακοινωθεί κάτι στα media. Το
> ίδιο νομίζω συμβαίνει σε όλους τους τομείς (και όχι μόνο στους LUG
> συλλόγους).

Όπως έγραψα και σε προηγούμενο mail, ρώτησα κ αυτό δεν ισχύει.

> nikos roussos για τί draft καταστατικό λες; Απ'όσο γνωρίζω δεν
> υπέγραψες ότι είσαι σύμφωνος για ίδρυση συλλόγου ή μήπως Μάκη μου το
> κρύψατε ότι είναι σύμφωνος και δεν του στείλαμε draft;
>
> Hotouridis Hristos
> Μάζωξη όπως στα ΧΑΝΙΑ κάναμε και εδώ στο lab και στη Ναυτιλιακή
> (ταβέρνα πίσω από τη Ροτόντα) και όχι μόνο 2 φορές.
> Έγκριση του καταστατικού από τα μέλη κάναμε και εδώ.
> Δημόσια διαβούλευση του καταστατικού κάναμε και εδώ.
> Εσύ πού ήσουν;

Εφόσον έγινε ανάγνωση του καταστατικού και δημόσια διαβούλευση γιατί
δεν στάλθηκε mail στη λίστα να έρθει όποιος θέλει; Για να διευθετεί και
τέτοια θέματα δεν υπάρχει;

Τέλος πάντων επειδή πολύ ένταση δημιουργήθηκε γύρω από το θέμα σταματάω
εδώ. Ελπίζω μετά την 1ΓΣ να είναι ξεκάθαροι οι στόχοι και η λειτουργία
του thelug|greeklug ή ότι άλλο και να καθοριστούν από την πλειοψηφία.
Απλά ελπίζω να ενημερωθούμε πότε θα είναι αυτή και να μην χρειάζεται να
δίνουμε παρουσία στο lab για ενημέρωση.

Καλό βράδυ