[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Mon Aug 24 22:25:46 EEST 2009

On Mon, 2009-08-24 at 21:44 +0300, Stathis wrote:

> Hotouridis Hristos
> Μάζωξη όπως στα ΧΑΝΙΑ κάναμε και εδώ στο lab και στη Ναυτιλιακή (ταβέρνα
> πίσω από τη Ροτόντα) και όχι μόνο 2 φορές.
> Έγκριση του καταστατικού από τα μέλη κάναμε και εδώ.
> Δημόσια διαβούλευση του καταστατικού κάναμε και εδώ.
> Εσύ πού ήσουν;

Μα στα Χανιά..

Με εξαίρεση πάντως σε ένα κάπως περίεργο χιούμορ (πχ: Ο πρώτος σας
σύλλογος) αυτό που ήθελα να τονίσω είναι:

1) Ο καθένας έχει δικαίωμα να μιλάει για λογαριασμό του χωρίς ταμπέλες
και taboo και χωρίς με το έτσι θέλω να εκπροσωπεί ολόκληρες ομάδες.

2) Σε κάποια post δόθηκε η εντύπωση (ας μην τα κάνω τώρα παράθεση εδώ)
πως κάποια πράγματα έγιναν μυστικά ή γρήγορα ή χωρίς public
ανακοινώσεις. Έτσι ένιωσα την ανάγκη να πω την εμπειρία μου.

3) Θεωρώ ότι δύο σύλλογοι με πανελλαδική εμβέλεια είναι λίγο τραγικό.
Δεν ξέρω αν θα γελάνε μαζί μας, αλλά σκεφτείτε σε κάποια φάση να
διαφωνούν αυτοί οι δύο φορείς και έχουν δυο διαφορετικά αιτήματα από την
πολιτεία. Γιατί να μας πάρει σοβαρά και να μην μας πει:
<<Ποιος "Πανελλαδικός" σύλλογος ζητάει τι και ποιόν να ικανοποιήσω;
Βρείτε τα πρώτα μεταξύ σας πρώτα και μετά ελάτε>>. Ανάλαφρα πάρτε το
αυτό. Αφήστε δημοκρατικούς συγκεντρωτισμούς κ.τ.λ.

Πόσοι είμαστε πια... Μήπως να κάνουμε και κόμματα και να κατεβαίνουμε σε
εκλογές με προγραμματικές δηλώσεις για το τι θα πορεία θα δώσουμε στο
ΕΛΛΑΚ στην Ελλάδα;

Ένας σύλλογος ικανοποιεί κάποια προβλήματα σε τοπικό χαρακτήρα. ΠΧ
νταραβέρια με το δήμο, αιτήσεις, αποδείξεις, χρήματα για "αγαθούς"
σκοπούς κ.τ.λ. Και ναι στην κάθε Γιδοκρατούμενη γωνιά της Ελλάδας ο
Καρεκλάς ο Ελληνάρας θέλει να δει "Παλικάρι από τον Τόπο του". Πέρα από
αυτό όμως πραγματικά δεν βλέπω άλλο λόγο ύπαρξης "Πανελλαδικού"
συλλόγου, ή Macedonian ή Balkan ή ότι άλλο. Ελπίζω να μην έχει να κάνει
με προσωπικές κόντρες ή επιδιώξεις γιατί θα είναι κρίμα.

--
Χουτουρίδης Χρήστος