[Thelug] Καταστατικό GreekLUG

Stathis diamond_gr at freemail.gr
Mon Aug 24 21:44:46 EEST 2009

Επιβεβαιώνω ότι πήρα το draft του καταστατικού και το διάβασα πριν δωθεί
σε δικηγόρο, ήμουνα μπροστά στην ανάγνωση 2-3 φορές που συναντηθήκαμε
στο εργαστήριο. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΡΥΦΑ. Ήμουν ενήμερος για τις πιθανές
αλλαγές γιατί απλά ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΑ και είμαι τακτικός στο εργαστηριο.

Yiannis ήταν όλα ολοφάνερα. Απ' ότι είπε και ο Μάκης, δεν μας
επιτρεπόταν από το Νομικό εκπρόσωπο να ανακοινωθεί κάτι στα media. Το
ίδιο νομίζω συμβαίνει σε όλους τους τομείς (και όχι μόνο στους LUG
συλλόγους).

nikos roussos για τί draft καταστατικό λες; Απ'όσο γνωρίζω δεν υπέγραψες
ότι είσαι σύμφωνος για ίδρυση συλλόγου ή μήπως Μάκη μου το κρύψατε ότι
είναι σύμφωνος και δεν του στείλαμε draft;

Hotouridis Hristos
Μάζωξη όπως στα ΧΑΝΙΑ κάναμε και εδώ στο lab και στη Ναυτιλιακή (ταβέρνα
πίσω από τη Ροτόντα) και όχι μόνο 2 φορές.
Έγκριση του καταστατικού από τα μέλη κάναμε και εδώ.
Δημόσια διαβούλευση του καταστατικού κάναμε και εδώ.
Εσύ πού ήσουν;