[Thelug] site thelug

Ioakim Tellidis tellidis at e-noesis.com
Mon Aug 24 15:17:22 EEST 2009

On Aug 24, 2009, at 2:04 PM, nikos roussos wrote:

> χαίρετε,

Χαίρετε και σε εσάς Πρόεδρε...

> σήμερα παρατήρησα με έκπληξη πως το
> site του thelug κάνει redirect σε άλλο
> site ενός νεοσύστατου συλλόγου.
> καταρχήν δεν θυμάμαι κάποια σχετική
> ανακοίνωση
> στην παρούσα λίστα, αλλά μπορεί και να
> μου διέφυγε.

Οι ανακοινώσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί.
Δεν έχουν αρχίσει καν, μιας και έγιναν
μόνο 1-2.

> αυτό που θα θελα να ρωτήσω (και λόγω
> της προσωπικής μου σύνδεσης με την
> πόλη της θεσσαλονίκης) είναι αν το
> greeklug είναι τοπικός σύλλογος της
> θεσσαλονίκης, γιατί τουλάχιστον απ'
> το redirect αυτό το συμπέρασμα βγάζω.

Ο GREEK.L.U.G. εδρεύει Θεσσαλονίκη.  Δεν τον
περιορίζει όμως...

> αν είναι καλώς και είναι λογικό που
> έγινε το redirect, αν όχι και μιλάμε για
> πανελλήνια προσπάθεια τότε μήπως
> είναι λάθος το redirect; δεδομένου πως
> πιθανόν να υπάρχουν αρκετοί φίλοι ΕΛ/
> ΛΑΚ στη θεσσαλονίκη που δεν επιθυμούν
> να
> συμμετέχουν στο greeklug.

Όποιος δεν θέλει να συμμετάσχει, απλά
δε συμμετάσχει.  Γιατί θεωρείς πως
δημιουργείται πρόβλημα;

*******

Νομίζω πως Hellug & GreekLug έχουν πολλά κοινά
σημεία να συζητήσουν...  και δεδομένου
του μηνύματος σου (αν και έπρεπε να
αποτελέσει ξεχωριστό email - πρόσκληση)
να απευθύνω μια έκκληση:

Η infosystem είναι σε 38 ημέρες.  Μπορούμε να
κάτσουμε σε ένα τραπέζι να μιλήσουμε
και να δούμε πως μπορούμε να
επιτύχουμε κοινούς στόχους. Τα κοινά
σημεία όπως είπα είναι περισσότερα από
τις όποιες διαφορές που μπορεί να
υπάρχουν (και λογικό είναι να υπάρχουν
αφού είμαστε ένα ανθρωποσύνολο
ιδιοσυγκρασιών).

Μπύρες, Τσίπουρα & λοιπά δικά μας.

Θεώρησε σε παρακαλώ το παραπάνω σαν
ένα δημόσιο κάλεσμα / έκκληση προς τον
HEL.L.U.G. σε συνάντηση με ευκαιρία την
Infosystem όπου θα δείξουμε πως το ΕΛΛΑΚ
(σαν κοινότητα φυσικά) δεν είναι
διασπασμένο αλλά ενωμένο με κοινούς
στόχους.

Αν θέλετε μπορούμε να μιλήσουμε /
καλέσουμε και τον Φώτη Στεφανίδη -
πρόεδρο του Συλλόγου της Κοζάνης, ώστε
να διευρύνουμε τον κύκλο με γνώμες και
σκέψεις περισσοτέρων ανθρώπων.

> ΥΓ. πάνω-κάτω το ίδιο ισχύει και το lab,
> αλλά υποθέτω πως ο ιδιοκτήτης του
> είναι ενήμερος

Είσαι σωστός εδώ...