[Thelug] site thelug

nikos roussos nikos at autoverse.net
Mon Aug 24 14:04:05 EEST 2009

χαίρετε,

σήμερα παρατήρησα με έκπληξη πως το site του thelug κάνει redirect σε άλλο
site ενός νεοσύστατου συλλόγου. καταρχήν δεν θυμάμαι κάποια σχετική ανακοίνωση
στην παρούσα λίστα, αλλά μπορεί και να μου διέφυγε.

αυτό που θα θελα να ρωτήσω (και λόγω της προσωπικής μου σύνδεσης με την
πόλη της θεσσαλονίκης) είναι αν το greeklug είναι τοπικός σύλλογος της
θεσσαλονίκης, γιατί τουλάχιστον απ' το redirect αυτό το συμπέρασμα βγάζω.

αν είναι καλώς και είναι λογικό που έγινε το redirect, αν όχι και μιλάμε για
πανελλήνια προσπάθεια τότε μήπως είναι λάθος το redirect; δεδομένου πως
πιθανόν να υπάρχουν αρκετοί φίλοι ΕΛ/ΛΑΚ στη θεσσαλονίκη που δεν επιθυμούν να
συμμετέχουν στο greeklug.

ΥΓ. πάνω-κάτω το ίδιο ισχύει και το lab, αλλά υποθέτω πως ο ιδιοκτήτης του
είναι ενήμερος

--
nikos roussos
http://autoverse.net/