[Thelug] site thelug

Houtouridis Christos hoo2.ch.pub at gmail.com
Mon Aug 24 16:05:41 EEST 2009

On Mon, 2009-08-24 at 15:17 +0300, Ioakim Tellidis wrote:

> Χαίρετε και σε εσάς Πρόεδρε...

> Οι ανακοινώσεις δεν έχουν ολοκληρωθεί.
> Δεν έχουν αρχίσει καν, μιας και έγιναν
> μόνο 1-2.

> Ο GREEK.L.U.G. εδρεύει Θεσσαλονίκη.  Δεν τον
> περιορίζει όμως...

> Όποιος δεν θέλει να συμμετάσχει, απλά
> δε συμμετάσχει.  Γιατί θεωρείς πως
> δημιουργείται πρόβλημα;
>

> *******
>
> Νομίζω πως Hellug & GreekLug έχουν πολλά κοινά
> σημεία να συζητήσουν...  και δεδομένου
> του μηνύματος σου (αν και έπρεπε να
> αποτελέσει ξεχωριστό email - πρόσκληση)
> να απευθύνω μια έκκληση:

> [...]

Χαίρετε και από μένα...

Προτείνω τώρα που πήραμε φόρα και με την ευκαιρία που μετακομίζω στην
Θεσσαλονίκη, να φτιάξουμε και ένα Balkan-LUG για όλα τα Βαλκάνια ή αν
θέλετε να το πούμε Macedonian-LUG (να έρθουν και τα Σκόπια) και μόλις το
τελειώσουμε να κάνουμε και ένα Euro-LUG (ή αλλιώς ένα €-LUG) για να
χτυπήσουμε και καμιά παχιά παχιά επιχορήγηση από την Ευρωπαϊκή ένωση.

Και μόλις τελειώσουμε να μαζευτούμε όλοι μαζί (εμείς οι 5) και να
συζητήσουμε "του κοινούς μας στόχους"

--
Χουτουρίδης Χρήστος