[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Tsabolov Sergey econlab at uom.gr
Mon Jul 27 18:08:06 EEST 2009

Εδώ κάνεις κατά την άποψη μου μεγάλο λάθος .
Είναι δυνατών Πανελλήνιος Σύλλογος Χρηστών Linux να κάνει συνάντηση με
ποιον με την ΜΣ .
Και άδε καλά συνάντηση γενική θα μπορούσα να την δεχτό υπό προϋποθέσεις
εάν θα ήτανε και άλλοι φορείς Άλλα συνάντηση μόνο το ΔΣ και με *θέμα
πειρατείας Λογισμικού *αυτό είναι πολύ τραβηγμένο και γιατί ξαφνικά  το
ΔΣ και όχι Σύλλογος , γιατί δεν νομίζω ότι 200+ μέλη θα είναι θετική
προς αυτό άρχισε να ενδιαφέρεται για μία τέτοια συνάντηση ?
Και ποιος προκάλεσε μια τέτοια συνάντηση , μήπως η ΜΣ η ...................!
Δεν έχω ακούσει ένας Σύλλογος κάπου αλλού να κάνει μία τέτοια συνάντηση
με την ΜΣ , μόνο εδώ γίνεται.
Τέλος εγώ δεν μπω στο flame για το θέμα αυτό , ιστορία θα δείξει ποιος
και τι είναι και που κινείται .

O/H Christos Ricudis έγραψε: