[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jul 27 16:43:47 EEST 2009

Tsabolov Sergey wrote:

> Με αυτά που λες εγώ αρχίζω και υποπτεύομαι  διάφορα και ειδικά μετά από το
>
> *http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2009/010045.html
> *
>
> ** Γενική συνάντηση με Microsoft Hellas:
> Την Τετάρτη 03/06 θα γίνει συνάντηση του ΔΣ με τη Microsoft Hellas για διερεύνηση κοινής δράσης για την καταπολέμηση της πειρατείας λογισμικού.
> *
>
> *Κοινής δράσης με την ΜΣ για την καταπολέμηση πειρατείας ?*

Το μοναδικο σαφες και ειλικρινες επιχειρημα που ακουσα μεχρι τωρα
εναντια στην προσπαθεια κοινης δρασης Hellug-Microsoft σχετικα με την
πειρατια λογισμικου, ηταν το παρακατω - και προερχεται απο ατομο εκτος
του επαγγελματος :

"Εισαστε σιγουροι οτι θελετε να αναλαβετε μια δραση η οποια θα δωσει τη
δυνατοτητα στη Microsoft να εμφανιστει στα μετριοπαθη μελη της
κοινοτητας σας ως αρωγος, ενω ταυτοχρονα σας αποξενωνει απο ενα σκληρο
πυρηνα πιτσιρικαδων που χρησιμοποιουν Linux μονο και μονο επειδη
νομιζουν οτι ετσι αντιτιθενται στη Microsoft?"