[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jul 27 19:06:35 EEST 2009

Tsabolov Sergey wrote:

> Εδώ κάνεις κατά την άποψη μου μεγάλο λάθος .

Σεργιο, χαλαρωσε λιγο την πολεμικη σου για το Hellug, γιατι κυκλοφορουν
πολλες αποψεις του στυλ "να τα παιρνουμε κι εμεις χοντρα απο την ΕΕΛΛΑΚ"
  τωρα τελευταια, και κινδυνευεις να σε παρουν στραβα.

> Είναι δυνατών Πανελλήνιος Σύλλογος Χρηστών Linux να κάνει συνάντηση με
> ποιον με την ΜΣ .

Σε θεματα αρχης, ναι, ειναι. Ειναι "Συλλογος Χρηστων Linux", οχι
"Συλλογος Χρηστων Μη Microsoft Προιοντων", ουτε "Συλλογος Αντιπαλων της
Microsoft".

Ακριβως αυτη σου η αντιδραση ειναι ο λογος που μια τετοια κινηση ειναι
στρατηγικα λιγακι ριψοκινδυνη - επειδη φαινεται "καπως" στα ματια
ορισμενων μελων που θεωρουν οτι το συμπαν ειναι ασπρομαυτο "Ελευθερια η
Microsoft".

> Και άδε καλά συνάντηση γενική θα μπορούσα να την δεχτό υπό προϋποθέσεις
> εάν θα ήτανε και άλλοι φορείς Άλλα συνάντηση μόνο το ΔΣ

Το ΔΣ ειναι *εκλεγμενο* απο τα μελη του συλλογου (που νομιζω οτι δεν
εισαι, για να μπορεις να συνεισφερεις την κριτικη σου με την ψηφο σου).

Ακομα κι ετσι, οι συνεδριασεις του ΔΣ γινονται ηλεκτρονικα, στο IRC,
μπορεις να τις παρακολουθησεις και να θεσεις τις αποψεις σου, κι εσυ και
καθε αλλο μελος - ακομα και ενδιαφερομενο μη μελος.

> και με *θέμα
> πειρατείας Λογισμικού *αυτό είναι πολύ τραβηγμένο

Γιατι?

Η κοινη θεση η δικια μας με της Microsoft ειναι "Μην χρησιμοποιειτε
πειρατικο λογισμικο". Απο κει και περα οι αποψεις διαχωριζονται. Η
Microsoft λεει "πληρωστε και αγοραστε το δικο μας" κι εμεις λεμε
"χρησιμοποιηστε ανοιχτο λογισμικο". Δεν βλεπω γιατι δεν μπορουμε να
προβαλλουμε μαζι το κοινο κομματι της θεσης.

> και γιατί ξαφνικά  το
> ΔΣ και όχι Σύλλογος , γιατί δεν νομίζω ότι 200+ μέλη θα είναι θετική
> προς αυτό άρχισε να ενδιαφέρεται για μία τέτοια συνάντηση ?
> Και ποιος προκάλεσε μια τέτοια συνάντηση , μήπως η ΜΣ η ...................!

Οι εβραιοι, οι εβραιοι. Νικο, μπας κι εισαι εβραιος;

> Δεν έχω ακούσει ένας Σύλλογος κάπου αλλού να κάνει μία τέτοια συνάντηση
> με την ΜΣ , μόνο εδώ γίνεται.

Μπορει λοιπον να βρισκομαστε στην πρωτοπορια. Μη στεναχωριεσαι, ειμαστε
εξυπνα παιδια, και ενδεχομενως απο αυτη την ιστορια να βγαλουμε κατι
καλο. Αν διαφανει οτι δεν μπορουμε να βγαλουμε, ξερουμε μια χαρα πως να
φευγουμε τρεχοντας.