[Thelug] Microsoft stuns Linux world, submits source code for kernel

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Mon Jul 27 15:57:14 EEST 2009

Tsabolov Sergey wrote:

> Ποιος είναι καλοδεχούμενοι  μια εταιρία που ότι κάνει μέχρι τώρα είναι
> μία μεγάλη κομπίνα ?

Τι οριζεις ως "κομπινα"; (σε αντιπαραθεση με τι; την "ηθικη
επιχειρηματικοτητα"; υπαρχει τετοιος ορος; κι αν υπαρχει, εχει νοημα;)

Και με τι κριτηρια, "οτι εχει κανει μεχρι τωρα η Microsoft" ανηκει
σ'αυτη την κατηγοριοποιηση; Λογικα επιχειρηματα, σε παρακαλω, οχι
συναισθηματισμους.

> Που έχει κάνει πατέντα ακόμα και κουμπιά στο πληκτρολόγιο PageUp+PageDown ?

 > Που έχει κάνει πατέντα πολλά και δεν μπορείς να φτιάξεις πολλά αν δεν

> την πληρώσεις ?

Τους δινονται τα νομικα εργαλεια να καταπολεμησουν τον ανταγωνισμο τους,
αρα τα χρησιμοποιουν. Θα ηταν ηλιθιοι αν δεν το εκαναν.

Κατα πασα πιθανοτητα, η αναμορφωη του ολου συστηματος προστασιας
πνευματικης ιδιοκτησιας, εαν ερθει, θα ερθει μεσα απο τις αντιφασεις που
δημιουργει η καταχρηση της, και υποψιαζομαι οτι θα το κανει μαλλον στο
χωρο της βιοτεχνολογιας παρα στο χωρο του λογισμικου.

Γιατι εσενα μπορει να σε εκνευριζει μια πρακτικα ανεφαρμοστη πατεντα για
δυο πληκτρα εναλλαγης σελιδων, αλλα το διλημμα του "ειναι καλυτερο να
πεθανουν 2Χ ατομα απο την ελλειψη ενος φαρμακου που δεν αναπτυχθηκε
ποτε, η Χ ατομα απο την ελλειψη ενος φτηνου σκευασματος λογω της
προστασιας με πατεντα του αρχικου κατασκευαστη", ειναι πολυ πιο σοβαρο
απο τις οποιεσδηποτε παντεντες οποιουδηποτε λογισμικου.

> Που μέχρι προχτές κατηγορούσε το ΕΛΛΑΚ/Λίνουξ ότι παραβιάζει 200
> πατέντες τις ?

Εαν ενας παραγωγος ΕΛΛΑΚ κατηγορουσε τη Microsoft για παραβιαση δικιας
του παντεντας ομως, θα σ'αρεζε. Δυο μετρα και δυο σταθμα;

> Που είναι τώρα το ζώον Balmer να δούμε τι έχει πει για των κώδικα ?
> Εγώ εκτιμώ τον Linus Torvalds γιατί είναι αυτός που έκανε αυτό που
> έχουμε στα χέρια μας τώρα , και ναι όποιος συνεισφέρει στο Λίνουξ/ΕΛΛΑΚ
> είναι καλοδεχούμενος άλλα όχι ΜΣ σε καμία περίπτωση .

Ενω με την IBM δεν εχεις κανενα προβλημα.

(Η IBM τη δεκαετια του '70 εκανε ακριβως τα ιδια που κανει σημερα η
Microsoft προσπαθωντας να περισωσει το μονοπωλιο που τοτε ειχε στην
αγορα υπολογιστων. Εγινε "καλη" οταν απλα ξεπεραστηκε - σε καποια
segments της αγορας - απο τις εξελιξεις που δεν προβλεψε. Μπορει να
συμβει στον καθενα)

> Δεν ξέρω τι κρύβεται εδώ άλλα σήμερα 20000 γραμμές κώδικα αύριο και κάτι
> άλλο και τότε έχουμε χάσει αυτό που έχουμε τώρα την ελευθερία που έχουμε .
> Και αμφιβάλω πολύ ότι θα σταματήσει εδώ , το παράξενο ότι το ανακοίνωσαν
> μόλις εμφανίστηκε  η Google με το Chrome OS ζ, τι σε 10 μέρες έχουν
> γράψει το κώδικα , γιατί δεν έχουν ανακοινώσει από πριν τι ετοιμάζουν ,
> άρα εδώ υπάρχει και το backdoor τις που κρύβουν  αρκετά πράγματα.

Ξεχασες τους Εβραιους. O Ballmer ειναι εβραιος, λες να'ναι τυχαιο; Ο
Larry Page του Google ειναι επισης εβραιος. Ο ετερος της Google, Sergey
Brin, ειναι ΚΑΙ εβραιος ΚΑΙ ρωσσος. Επισης, η μανα του δουλευει στη
NASA, οποτε υπαρχει πιθανοτητα να ειναι και εξωγηινος. ΤΥΧΑΙΑ ειναι ολα
αυτα;

> Το μόνο σίγουρο ότι άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι το ΕΛΛΑΚ/Λίνουξ  πλέον
> δεν είναι το άσχημο παπάκι από παραμύθι άλλα ένας αντίπαλος και πολύ
> ισχυρός

Τοτε εμεις γιατι τον υποτιμαμε τον αντιπαλο; Τοσο καταπιεσμενοι ειμαστε
που πρεπει ντε και καλα να αποδειξουμε σ'ολο τον κοσμο "ποσο καλυτεροι
ειμαστε απο αυτους";

Γιατι στην τελικη, αν "τα windows ειναι τελειως αχρηστα" οπως
ισχυριζονται μερικοι, τοτε σιγα το μεγαλο πραγμα που καταφερε το
ελευθερο λογισμικο να φτιαξει κατι καλυτερο.