[Thelug] Μοντέλα ανάπτυξης λογισμικού

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Jul 21 15:53:58 EEST 2009

Yannis Kotsinos wrote:
> ειλικρινά δε νομίζω πως είναι τόσο το οικονομικό παράδειγμα (αν και
> γενικά αυτό ισχύει) όσο το ψυχαναγκαστικό κρατικά επιβαλλόμενο ECDL
> πολίτευμα. Εμένα προσωπικά με στεναχωρεί το γεγονός πως μπορεί να
> μπορώ να δουλέψω sql σε command line και για το ελληνικό κράτος να
> είμαι γνωσιακά ανεπαρκής που δε γνωρίζω το office. Όπως και σε πολλά
> άλλα πράγματα το status quo το ορίζει το τι απαιτεί το κράτος ως
> ελάχιστο κριτήριο γνώσης και δυστυχώς στην ελλάδα αυτό ορίζεται
> εταιρικά όπως και πολλά άλλα απίστευτα πιο σημαντικά πράγματα.

Μεγαλο ζητημα.

Αν δεν διαβασεις ακριβως τους νομους και τα προεδρικα διαταγματα που
τους μεταβαλλουν μπορεις να πεσεις σε διαφορες παρανοησεις. Π.Χ. οι
απαιτησεις γνωσης χειρισμου Η/Υ μπορουν να καλυφθουν με τιτλους σπουδων
συναφων με πληροφορικη η τιτλους σπουδων που αποκτηθηκαν με αναλυτικο
προγραμμα που περιεχει τουλαχιστον τεσσερα μαθηματα συναφη με χρηση Η/Υ.

Το ιδιο το ECDL τυπικα ειναι vendor-neutral, αρα μπορει καποιος παροχος
πιστοποιησης να πιστοποιησει γνωσεις που καλυπτουν τις απαιτησεις του
ECDL με εξετασεις σε Linux και ανοιχτο λογισμικο - νομιζω οτι στο
παρελθον καποιος το ειχε κανει, αλλα δε γνωριζω λεπτομερειες.

Απο εκει και περα ειναι βεβαια ζητημα της συγκεκριμενης προκυρηξης για
τη συγκεκριμενη θεση - π.χ. στα στελεχη τμηματων πληροφορικης ζητειται
πτυχιο πληροφορικης, προφανως δε ζητανε και ECDL απο πανω. Σε θεσεις
γραμματειακης υποστηριξης προφανως και ζητανε ECDL, μια που καλυπτει το
αντικειμενο της εργασιας σου. Γενικα παντως δε θελεις να προσληφθεις σε
θεση που απαιτει ECDL ;)

--
Christos Ricudis

Systems Administrator - IT Support Center     ___ O~
Aristotle University of Thessaloniki         =\_@\//=