[Thelug] Μοντέλα ανάπτυξης λογισμικού

Yannis Kotsinos kotsinos at gmail.com
Tue Jul 21 14:44:01 EEST 2009

Την 21 Ιούλιος 2009 11:37 πμ, ο χρήστης Christos
Ricudis<ricudis at itc.auth.gr> έγραψε:

> Οντως το εκανε, δεν τη γλυτωσε το Office απο το βρισιδι. Απλα ο μηχανισμος
> που λειτουργει εκει ειναι η τελεια αντιστροφη ενος δικου μας πολυ συχνου
> παραδειγματος : "Το Office το πληρωσα 400 ευρω, αρα αξιζει 400 ευρω, αρα θα
> στρωσω τον κωλο μου κατω να το μαθω. Το OpenOffice δε μου κοστισε τιποτα,
> αρα δεν αξιζει τιποτα, αρα με το παραμικρο προβλημα μπορω να το πεταξω".
> Εχουμε πολυ μεγαλυτερο ψυχολογικο εμποδιο να ξεπερασουμε στο επιπεδο χρησης
> του open source software.

ειλικρινά δε νομίζω πως είναι τόσο το οικονομικό παράδειγμα (αν και
γενικά αυτό ισχύει) όσο το ψυχαναγκαστικό κρατικά επιβαλλόμενο ECDL
πολίτευμα. Εμένα προσωπικά με στεναχωρεί το γεγονός πως μπορεί να
μπορώ να δουλέψω sql σε command line και για το ελληνικό κράτος να
είμαι γνωσιακά ανεπαρκής που δε γνωρίζω το office. Όπως και σε πολλά
άλλα πράγματα το status quo το ορίζει το τι απαιτεί το κράτος ως
ελάχιστο κριτήριο γνώσης και δυστυχώς στην ελλάδα αυτό ορίζεται
εταιρικά όπως και πολλά άλλα απίστευτα πιο σημαντικά πράγματα.

> Αυτο ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα. Ειμαστε τοσο συνηθισμενοι στο να
> ειμαστε ψυλλιασμενοι (και να μη μας ενοχλει που ειμαστε), που δυσκολα
> προσεγγιζουμε τον εκνευρισμο του συνηθισμενου περιστασιακου χρηστη
> υπολογιστων.

σ' αυτό έχεις απόλυτο δίκαιο, αρκεί να καθίσεις 5 λεπτά πίσω από ένα
μέσο χρήστη για να καταλάβεις γιατί το beta testing δεν πρέπει να
γίνεται από τους developers... :)