[Thelug] Μοντέλα ανάπτυξης λογισμικού

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Tue Jul 21 11:37:37 EEST 2009

nikos roussos wrote:

> φαντάσου τι μπινελίκι θα έριχνε στο office 2007 που το default format είναι
> το .docx

Οντως το εκανε, δεν τη γλυτωσε το Office απο το βρισιδι. Απλα ο
μηχανισμος που λειτουργει εκει ειναι η τελεια αντιστροφη ενος δικου μας
πολυ συχνου παραδειγματος : "Το Office το πληρωσα 400 ευρω, αρα αξιζει
400 ευρω, αρα θα στρωσω τον κωλο μου κατω να το μαθω. Το OpenOffice δε
μου κοστισε τιποτα, αρα δεν αξιζει τιποτα, αρα με το παραμικρο προβλημα
μπορω να το πεταξω". Εχουμε πολυ μεγαλυτερο ψυχολογικο εμποδιο να
ξεπερασουμε στο επιπεδο χρησης του open source software.

Εμενα απο την αλλη δε με ενδιαφερει τοσο το Office, με ενδιαφερει να
βελτιωθει το OpenOffice. Το γεγονος οτι οι αλλοι κανουν μαλακιες οσον
αφορα το "user experience", δεν σημαινει οτι πρεπει να τις
επαναλαμβανουμε κι εμεις.

> ;) γενικώς οι χρήστες πρέπει να είναι λίγο υποψιασμένοι μ' αυτά.

Αυτο ειναι μια πολυ μεγαλη κουβεντα. Ειμαστε τοσο συνηθισμενοι στο να
ειμαστε ψυλλιασμενοι (και να μη μας ενοχλει που ειμαστε), που δυσκολα
προσεγγιζουμε τον εκνευρισμο του συνηθισμενου περιστασιακου χρηστη
υπολογιστων.

--
Christos Ricudis

Systems Administrator - IT Support Center     ___ O~
Aristotle University of Thessaloniki         =\_@\//=