[Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Sep 26 10:07:05 EEST 2008

Απ' ότι βλέπω πάλι σε λόγια να βρισκόμαστε... "Σα στηρίζουμε, σας βοηθάμε,
σα αγαπάμε" αλλά
ακόμη περιμένω απάντηση στο ερώτημά μου:

> Τέλος πάντων, επειδή με έχει κουράσει το όλο θέμα περιμένω μια τελική
> απάντηση από εσένα Νίκο.
> Γίνεται να μας κάνετε τη χάρη και να μπει ένα banner με τις διαστάσεις που
> θα ορίσετε εσείς για να
> πάρει το Thelug τον υπολογιστή;
>
> Όποια και να είναι η απάντησή σου θα τη σεβαστώ και δεν θα ασχοληθώ ξανά με
> αυτό το ζήτημα...

Στα υπόλοιπα δεν απαντάω γιατί είπα ότι δεν θα ασχοληθώ άλλο με αυτό το
ζήτημα.

Απλώς δεν μπορώ να καταλάβω γιατί φοβίζετε έτσι τον κόσμο με τη δημιουργία
συλλόγου...
Τον πρώτο σύλλογο που ίδρυσα ήταν το 1996 όταν η γραφειοκρατία ήταν πολύ πιο
δύσκολη.
Ξέρετε πόσοι ήμασταν τα μέλη του συλλόγου στην αρχή της δημιουργίας του; Δύο
άτομα...
Και αν σας πω ότι δεν ταλαιπωρήθηκα καθόλου;

Δηλαδή εγώ είμαι εξωγήινος, κατέβηκα από το φεγγάρι και δεν ξέρω τι μου
γίνεται;
Δεν γνωρίζω από συλλόγους; Λέω αερολογίες;

Και αυτό θα συζητηθεί μεταξύ των παιδιών του Thelug. Εάν συμφωνήσουν όλοι
μόνο τότε
θα προχωρήσει το θέμα του συλλόγου. Εάν έστω και ένας έχει διαφορετική άποψη
θα το
αφήσουμε...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"