[Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Sep 26 11:13:26 EEST 2008

On Fri, 26 Sep 2008 00:55:39 +0300
"Stavros Temertzidis" <bullgr at gmail.com> wrote:

> Γίνεται να μας κάνετε τη χάρη και να μπει ένα banner με τις διαστάσεις που
> θα ορίσετε εσείς για να
> πάρει το Thelug τον υπολογιστή;

καταρχήν νομίζω πρέπει πρωτίστως να ερωτηθεί η εταιρία πως θέλει να
διαφημιστεί εντός του thelug lab γιατί υποψιάζομαι πως θα τους ενδιαφέρει
περισσότερο μια μόνιμη διαφήμιση παρά 3 μέρες στην infosystem.

όσο αναφορά το περίπτερο τώρα, επειδή τα θέματα των χορηγιών είναι λεπτά και
δεν θέλουμε να βρεθούμε εκτεθειμένοι απέναντι σε κανένα, προφανώς δεν γίνεται
να βάλουμε banner χορηγού ενός pc. αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι να
δείχνουμε με κάποιο τρόπο πως το συγκεκριμένο pc ήρθε απ' τη συγκεκριμένη
εταιρία. πχ. ένα αυτοκόλλητο που να καλύπτει τη μία μεριά του case, ή πάνω στο
frame της οθόνης, κλπ

> Απ' ότι βλέπω πάλι σε λόγια να βρισκόμαστε... "Σα στηρίζουμε, σας βοηθάμε,
> σα αγαπάμε" αλλά
> ακόμη περιμένω απάντηση στο ερώτημά μου

το mail σου ήρθε στις 1 το βράδυ και σου απαντάω το πρωί. στα είπαν ήδη και ο
σίμος και ο παναγιώτης. δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια προκατάληψη και
αρνητισμός.

ας επικεντρωθούμε στην καλύτερη οργάνωση του περιπτέρου, που είναι και το
μείζων.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3