[Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή

Stavros Temertzidis bullgr at gmail.com
Fri Sep 26 00:55:39 EEST 2008

> αν και τα είπε και ο χρήστος, να συμπληρώσω για να λυθεί η παρεξήγηση, πως
> πρόταση για χορηγία υπολογιστή _δεν_ απορρίφθηκε. αντιθέτως αυτό που
> προτάθηκε να γίνει διαχωρισμός της _προσωρινής_ χορηγίας για τις ημέρες της
> έκθεσης, όπου μπορεί να μπει ένα αυτοκόλλητο (ή οτιδήποτε άλλο) της
> εταιρίας
> πάνω στο pc, και της χορηγίας του pc στο εργαστήριο του thelug, όπου είναι
> θέμα του thelug να αποφασίσει τρόπο προβολής της εταιρίας.

Για να καταλάβω, το banner δεν γίνεται να μπει γιατί είναι προσωρινή χορηγία
και αντιπροτάθηκε
να μπει κάτι σαν αυτοκόλλητο στον υπολογιστή. Εγώ όμως δεν μπορώ να πω τον
επιχειρηματία
να πληρώσει έναν υπολογιστή αξίας 600 ευρώ για ένα αυτοκόλλητο πάνω στον
υπολογιστή.
Η μόνη προϋπόθεση που θέτει ο επιχειρηματίας για να δοθεί ο υπολογιστής
είναι να μπει ένα
banner στη διάσταση που εσείς θα ορίσετε.

Καταλαβαίνω ότι το κέρδος των διοργανωτών (Hellug) από αυτή τη χορηγία είναι
μηδενική
αλλά περίμενα τουλάχιστον να δείξετε κατανόηση, συμπαράσταση βοηθώντας στο
να πάρει
το Thelug τον υπολογιστή αυτόν που τόσο χρειάζεται στο εργαστήριό του.

Δηλαδή το όλο θέμα ήταν να μπει το banner ως χάρη προς το Thelug για να
πάρει τον υπολογιστή
και εξελίχθηκε σε σήριαλ κατηγορώντας με για διασπαστικές κινήσεις και
"περίεργες" βλέψεις.

Τέλος πάντων, επειδή με έχει κουράσει το όλο θέμα περιμένω μια τελική
απάντηση από εσένα Νίκο.
Γίνεται να μας κάνετε τη χάρη και να μπει ένα banner με τις διαστάσεις που
θα ορίσετε εσείς για να
πάρει το Thelug τον υπολογιστή;

Όποια και να είναι η απάντησή σου θα τη σεβαστώ και δεν θα ασχοληθώ ξανά με
αυτό το ζήτημα...

--
10 PRINT "HELLO WORLD!"
20 GOTO 10