[Thelug] Infosystem χορηγία υπολογιστή

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Sep 26 00:33:59 EEST 2008

On Thu, 25 Sep 2008 19:35:53 +0300
"Stavros Temertzidis" <bullgr at gmail.com> wrote:

> Οπότε υπήρχαν δύο επιλογές: Να αναρτηθεί το banner με διάσταση δικής σας
> επιλογής ή να απορριφθεί η χορηγία με αποτέλεσμα να χαθεί το μηχάνημα για το
> Thelug.
>
> Και εσείς τι επιλέξατε; Το δεύτερο... Και έτσι ένας υπολογιστής καινούργιος
> διπλοπύρηνος και σύγχρονος που θα ήταν υπερπολύτιμος για το εργαστήριο του
> Thelug έκανε "φτερά"..

αν και τα είπε και ο χρήστος, να συμπληρώσω για να λυθεί η παρεξήγηση, πως η
πρόταση για χορηγία υπολογιστή _δεν_ απορρίφθηκε. αντιθέτως αυτό που
προτάθηκε να γίνει διαχωρισμός της _προσωρινής_ χορηγίας για τις ημέρες της
έκθεσης, όπου μπορεί να μπει ένα αυτοκόλλητο (ή οτιδήποτε άλλο) της εταιρίας
πάνω στο pc, και της χορηγίας του pc στο εργαστήριο του thelug, όπου είναι
θέμα του thelug να αποφασίσει τρόπο προβολής της εταιρίας.

ελπίζω να μην είναι αργά, γιατί ένα τέτοιο pc όντως το χρειάζεται το thelug
lab, και είναι κρίμα να χαθεί χωρίς λόγο.

είναι αστείο να συζητάμε για εγωιστικές νοοτροπίες. ο hellug προσπαθεί πάντα
να βοηθάει με όποιον τρόπο μπορεί τα περιφερειακά lugs. δεν υπάρχει λόγος να
δημιουργούνται εντάσεις απ' το πουθενά.

τώρα όσο αναφορά το θέμα του αν ο thelug πρέπει να γίνει σύλλογος ή όχι,
νομίζω πως το θέμα "περιφερειακά lugs και σύσταση συλλόγου" έχει συζητηθεί ουκ
ολίγες φορές. η άποψη του hellug έχει επίσης εκφραστεί αρκετές φορές, πως
προσφέρει όποια βοήθεια μπορεί σε θεσμικό επίπεδο προς τοπικές ομάδες και
κοινότητες, ώστε καταρχήν να μην υπάρχει ανάγκη να μπλέκουν με τη
γραφειοκρατεία που συνοδεύει ένα σύλλογο, αλλά και να διατηρούν την αυτονομία
τους, που πάντα χρειάζεται.

προφανώς είναι θέμα του thelug να το αποφασίσει, αλλά η δική μου συμβουλή
είναι πως καλύτερα να διαθέσετε το χρόνο σας σε δράσεις παρά σε εφορίες,
πρωτοδικεία, νομαρχίες, κλπ

την συμπαράσταση του hellug στις δράσεις σας να τη θεωρείτε δεδομένη.

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3