[Plug] OT: Re: security ...

Kostas Boukouvalas boukouvalas at linux.com
Fri Feb 25 13:15:14 EET 2011

On 25/02/2011 01:00 μμ, Dimitris Glezos wrote:
> Παίρνω αυτήν την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι off-topic.
>
> Κώστα, πώς αξιολογείται το "εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στην
> ελληνική κοινότητα ελ/λακ"; Από ότι ξέρω το PLUG έχει κάνει κυρίως
> εσωτερικές δράσεις και συναντήσεις και δεν έχει παρουσία στην ελληνική
> κοινότητα ΕΛΛΑΚ γενικότερα (πχ. κάποιο έργο, δράσεις).
>
>Απάντηση στο off-topic

Το οτι έχει "κτίσει" το ένα από τα 4 εργαστήρια (Θεσ/νικη, Κοζάνη,
Πάτρα, Αθήνα-ΕΜΠ) που υπάρχουν στην Ελλάδα; Το οτι έχει εξαιρετικά
σοβαρές παρουσιάσεις στις συναντήσεις; Σίγουρα οι δράσεις και
συναντήσεις είναι εσωτερικές, γι' αυτό και έγραψα το "χαμηλών τόνων".

Το οτι ανέλαβε το Fosscomm 2011 πάντως έχει σαν αναπόφευκτη συνέπεια η
ομάδα να τραβήξει τα βλέμματα της ελληνικής κοινότητας ελ/λακ. Αν η
ανάληψη του Fosscomm δεν είναι μια σημαντική παρουσία στην ελληνική
κοινότητα ελ/λακ τότε τι είναι;

Anyway, keep up the good work.