[Plug] OT: Re: security ...

Themistoklis Savvidis themhs at gmail.com
Fri Feb 25 14:39:53 EET 2011

Κατ' αρχάς, ευχαριστούμε που κάνεις τη ζωή των λίσταρχων εύκολη φτιάχνοντας
εσύ διαφορετικό offtopic thread. Κάποια στιγμή θα πρέπει να εφαρμόσω κ εγώ
την ίδια τακτική με τα δικά μου mails..

2011/2/25 Dimitris Glezos <glezos at indifex.com>

> συγχαρητήριά
>
> Παίρνω αυτήν την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι off-topic.
>
> Κώστα, πώς αξιολογείται το "εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στην
> ελληνική κοινότητα ελ/λακ"; Από ότι ξέρω το PLUG έχει κάνει κυρίως
> εσωτερικές δράσεις και συναντήσεις και δεν έχει παρουσία στην ελληνική
> κοινότητα ΕΛΛΑΚ γενικότερα (πχ. κάποιο έργο, δράσεις).

Όπως συμβαίνει με πολλά πράγματα, έτσι κ αυτό είναι θέμα ορισμού:

"Πώς ορίζεται η ελληνική κοινότητα ΕΛΛΑΚ;"

Απαρτίζεται από ένα ενιαίο σώμα; Εκτός να μου διαφεύγει κάτι πολύ σημαντικό,
όλες οι μικρές, τοπικές ομάδες που απαρτίζουν τη μεγαλύτερη αυτή ελληνική
κοινότητα δρουν ανεξάρτητα η μία από την άλλη και όλες, σχεδόν αποκλειστικά,
έχουν εσωτερική δράση. Σημαίνει όμως αυτό πως η εσωτερική αυτή δράση μένει
γνωστή μόνο εντός της ομάδας; Κατ' εμέ, όχι.

Q: Έχουμε πολύχρονη παρουσία;