[Plug] OT: Re: security ...

Dimitris Glezos glezos at indifex.com
Fri Feb 25 13:00:02 EET 2011

2011/2/25 Kostas Boukouvalas <boukouvalas at linux.com>:
> Καλησπερίζω τη λίστα των Πατρών και με την ευκαιρία να δώσω τα συγχαρητήριά
> μου για την πολύχρονη, χαμηλών τόνων και εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία
> στην ελληνική κοινότητα ελ/λακ.

Παίρνω αυτήν την ευκαιρία να ρωτήσω κάτι off-topic.

Κώστα, πώς αξιολογείται το "εξαιρετικά επιτυχημένη παρουσία στην
ελληνική κοινότητα ελ/λακ"; Από ότι ξέρω το PLUG έχει κάνει κυρίως
εσωτερικές δράσεις και συναντήσεις και δεν έχει παρουσία στην ελληνική
κοινότητα ΕΛΛΑΚ γενικότερα (πχ. κάποιο έργο, δράσεις).

-δ

--
Dimitris Glezos

Transifex: The Multilingual Publishing Revolution
http://www.transifex.net/ -- http://www.indifex.com/