[Plug] geia sas! (troubleshooting)

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Tue Mar 2 01:09:59 EET 2010

On Mon, 1 Mar 2010 23:47:35 +0200, Thanasis G <than86r at gmail.com> wrote:
> Γειά σας!
> Ξέρω ότι η λίστα δεν προορίζεται για troubleshooting, απλά λόγω
> αναγκαιότητας απευθύνομαι όπου μπορώ.
>
> Έχω ένα καινούριο λαπτοπ DELL Studio 1557 (core i7) με Ubuntu 9.10 64bit
> (πολύ windows μηχάνημα).
>
> Το πρόβλημά μου είναι ότι ένα ανεμιστηράκι ακούγεται συνεχώς και παρ' όλα
> αυτά o δεύτερος πυρήνας είναι στους 60 βαθμούς (ο πρώτος στους 27)...

Συνήθω αυτό γίνεται επειδή δεν παίζει frequency throttling.  Επειδή η
υποστήριξη για throttling απαιτεί να δουλεύει σωστά ένας συνδυασμός από
kernel + acpi options, δες τις οδηγίες του ThinkWiki μήπως και σου φανούν
χρήσιμες.  Το ThinkWiki απευθύνεται σε χρήστες με Thinkpad, αλλά κάποιες
από τις οδηγίες ισχύουν γενικά για οποιοδήποτε Linux:

http://www.thinkwiki.org/wiki/How_to_make_use_of_Dynamic_Frequency_Scaling