[Plug] geia sas! (troubleshooting)

Hiken flamefist at gmail.com
Tue Mar 2 11:17:42 EET 2010

είχα περίπου το ίδιο πρόβλημα με το φορητό μου.  Στο ubuntu υπάρχει πακέτο
για frequency scaling (βάζεις ένα applet πάνω στην taskbar με το οποίο
διαχειρίζεσαι με δεξί κλικ την συχνότητα λειτουργίας του επεξεργαστή σου
αλλά θα πρέπει ο επεξεργαστής να υποστηρίζει το module αυτό).  Να ξέρεις
πάντως ότι αυτό δεν συμβαίνει στα windows 7 γιατί πιθανότατα στο Power
Options->Change Power Settings είναι ενεργοποιημένο από default στα desktop
συστήματα το Balanced, ενώ μάλλον στους φορητούς είναι το Power Saver.
Δηλαδή τα windows βάζουν τον υπολογιστή σου να υπολειτουργεί επίτηδες για να
μειωθεί η κατανάλωση ενέργειας.  Πιθανότατα αν το αλλάξεις σε high
performance θα το ακούς το ίδιο συχνά με το Ubuntu. Επίσης, αν το
ανεμιστηράκι που ακούς είναι στο κάτω μέρος του φορητού ίσως θα έπρεπε να
σκεφτείς το ενδεχόμενο αγοράς μιας βάσης με ανεμιστηράκια ώστε να γίνεται
σωστή ψύξη. Ελπίζω να έπεσα μέσα στο πρόβλημα που αναφέρεις και να μην γράφω
μπούρδες τόση ώρα :)

Στις 02 Μαρτίου 2010 1:09 π.μ., ο χρήστης Giorgos Keramidas <
keramida at ceid.upatras.gr> έγραψε:

> Συνήθω αυτό γίνεται επειδή δεν παίζει frequency throttling.  Επειδή η
> υποστήριξη για throttling απαιτεί να δουλεύει σωστά ένας συνδυασμός από
> kernel + acpi options, δες τις οδηγίες του ThinkWiki μήπως και σου φανούν
> χρήσιμες.  Το ThinkWiki απευθύνεται σε χρήστες με Thinkpad, αλλά κάποιες
> από τις οδηγίες ισχύουν γενικά για οποιοδήποτε Linux:
>
> http://www.thinkwiki.org/wiki/How_to_make_use_of_Dynamic_Frequency_Scaling

"While we are postponing, life speeds by." - Seneca