[Plug] geia sas! (troubleshooting)

Thanasis G than86r at gmail.com
Mon Mar 1 23:47:35 EET 2010

Γειά σας!

Ξέρω ότι η λίστα δεν προορίζεται για troubleshooting, απλά λόγω
αναγκαιότητας απευθύνομαι όπου μπορώ.

Έχω ένα καινούριο λαπτοπ DELL Studio 1557 (core i7) με Ubuntu 9.10 64bit
(πολύ windows μηχάνημα).

Το πρόβλημά μου είναι ότι ένα ανεμιστηράκι ακούγεται συνεχώς και παρ' όλα
αυτά o δεύτερος πυρήνας είναι στους 60 βαθμούς (ο πρώτος στους 27) ....

Στα windows 7 με τα οποία ήρθε το μηχάνημα, δεν ακουγόταν ΤΙΠΟΤΑ παρα μόνο
με μεγάλο φόρτο και έπειτα από πολύ ώρα.

Επειδη τα περισσότερα που διάβασα στο ιντερνετ αφορούσαν παλιότερες εκδόσεις
ubuntu.... ή προτείναν λύσεις με χρήση του GKrell πχ. (πολύ επίφοβο πιστεύω
- κι αν σταματήσει το proccess και το ανεμιστήρι μείνει κλειστό;) , ή
μιλούσαν για kernel modules που πλέον υποτίθεται ότι ο νέος kenrel έχει
ενσωματωμενες τις υπηρεσίες τους (οπότε δεν υπάρχουν πουθενά να τα φορτώσω)
, θα ήθελα κάποιος να με κατατοπίσει στο να ψάξω καλύτερα ή να μοιραστεί
κάποια πρόσφατη εμπειρία ή λύση που επέλεξε.

Σας ευχαριστώ!