[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Nov 3 19:49:46 EET 2008

2008/11/3 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:
[...]
> Εγώ προσωπικά *χαίρομαι* που γίνεται τόσο ντόρος :)

[...]
> Τώρα αν υπάρχει κάποιος καλός τρόπος να μην είναι «μονόπαντη» όλη αυτή η
> ενημέρωση, και θέλεις να κάνουμε αντίστοιχο PR campaign για το Fedora,
> το SuSE, το Debian ή να οργανώνουμε, ας πούμε, release party και κάθε
> φορά που βγαίνει OpenBSD και FreeBSD, εγώ ψήνομαι :P

Γιατί μας την κοπάνησες όμως χθες Γιώργο; Μια νότα BSD θα έδινε ακόμα
πιο ενδιαφέρουσα χροιά στη συνάντηση... :-) Πάντως αν ψήνεστε για BSD
ή X linux distro release party (ή όποια άλλη ωραία μάζωξη) είμαι μέσα
με τα χίλια! Απλά πείτε ημερομηνίες release και το κανονίζουμε.

--
Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.