[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 3 19:55:53 EET 2008

On Mon, 3 Nov 2008 19:49:46 +0200, "Konstantinos Togias" <ktogias at math.upatras.gr> wrote:
> Γιατί μας την κοπάνησες όμως χθες Γιώργο; Μια νότα BSD θα έδινε ακόμα
> πιο ενδιαφέρουσα χροιά στη συνάντηση... :-) Πάντως αν ψήνεστε για BSD
> ή X linux distro release party (ή όποια άλλη ωραία μάζωξη) είμαι μέσα
> με τα χίλια! Απλά πείτε ημερομηνίες release και το κανονίζουμε.

Δε μπόρεσα να ξεφύγω από το σπίτι τελικά. Είχα κάμποση δουλειά, ακόμα
και την Κυριακή.

Εχω καταφέρει να «μπλέξω» με ένα type-stable memory allocator για τη
δουλειά, και τις τελευταίες μέρες παλεύω με ένα userland port του uma(9)
zone allocator του BSD, κοιμάμαι ελάχιστα και έχω ψιλο-πήξει να διαβάζω
για slab allocation.  Ελπίζω να έχω τελειώσει με ένα καλό κομμάτι του
μέχρι την Πέμπτη, γιατί τότε πρέπει να πάω στη DTE στην Αθήνα.

Ο Σύλλογος HELLUG θα έχει από όσο ξέρω περίπτερο στη DTE, οπότε θέλω να
είμαι εκεί οπωσδήποτε!  Με όσους από 'δω πάνε στη DTE θα τα πούμε κι
εκεί ελπίζω :-)