[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Tue Nov 4 15:41:22 EET 2008

When the date was Monday 03 November 2008, kostis Ventrix wrote:

> Όταν με το καλό γίνει το lenny stable, ετοιμαστείτε για Debian release
> party και είμαι σίγουρος οτι θα έχει επιτυχία γιατί το επόμενο θα είναι
> σε 2 χρόνια!!!

Το κακό με το Debian είναι το εξής:

Όταν βγαίνει π.χ. νέο Ubuntu release, έχεις ένα καινούριο σύστημα, το οποίο
έχει ένα σωρό νέα features για το desktop και θα το χρησιμοποιείς για
τουλάχιστον 6 μήνες.

Όταν βγαίνει νέο Debian, απλά σε περιμένει αγγαρεία: στο workstation τρέχεις
έτσι κι αλλιώς testing! Oι δε servers, που τρέχουν stable, δουλεύουν τόσο
καλά και απροβλημάτιστα που δεν σου πάει η καρδιά να τους αναβαθμίσεις!!!

Έτσι, για να έχεις, λόγο να χαρείς για το καινούριο release, παίζεις
παιχνίδια με το μυαλό σου: «Ποίο θα είναι το καινούριο, γαμιστερό migration
strategy που θα εφαρμόσω για τη μετάβαση από oldstable σε stable, ώστε να
βγάλω και ένα paper για το USENIX LISA;»

Pure fun!

--
 Μιχάλης Ιατρού (moks)