[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Dimitris Glezos dimitris at glezos.com
Mon Nov 3 11:49:47 EET 2008

Στις 3 Νοέμβριος 2008 11:09 πμ, ο χρήστης Markos Chandras
<markos.chandras at gmail.com> έγραψε:

Προσωπικά από τα λεγόμενα του Μάρκου κρατώ κάτι που συζητήσαμε στο
παρελθόν: Ένα release είναι απλά ένα release, και πολύ σπάνια έχει
τόσο φοβερά νέα features για να ερχόμαστε σε trance (think the
semi-incremental progress του Debian).

Ο ενθουσιασμός συνήθως έχει και λίγο marketing μέσα του και είναι λίγο
σαν αφορμή να έρθουν κοντά τα άτομα μιας κοινότητας. Οπότε είναι
σούπερ να χαιρόμαστε σαν κοινότητα για ένα release, αλλά την ίδια ώρα
να ξέρουμε ότι για όλους τους υπόλοιπους είναι *απλά* ένα release ενός
Χ έργου και η marketing συνιστώσα όχι μόνο δεν είναι ενδιαφέρουσα,
είναι και ενοχλητική.

Για να μην παρεξηγηθώ, δε λέω ότι δεν πρέπει να στέλονται τέτοια
emails. Ίσως το ότι μια συνταγή του στυλ "ντόρος εσωτερικά,
feature-based announcement εξωτερικά" είναι πιο αποτελεσματική.

Προσωπικά δεν πιστεύω ότι μια ριπή από τέτοια emails έχει ιδιαίτερο
αποτέλεσμα στο να έρθουν περισσότεροι contributors στην ομάδα, πόσο
μάλλον αυτοί να γίνουν upstream contributors (developers, bug
triagers, etc). Όπως δε θα είχε ιδιαίτερο αποτέλεσμα στο να έρθουν
χρήστες το κατά χιλιάδες μοίρασμα CDs έξω από το ΠΛΑΙΣΙΟ. =)

> 1 email? Μπορω να σου μετρησω επι τοπου οτι μου εχουν ερθει περι τα 30 email
> σχετικα με ubuntu 8.10 απο planets+hellug lists. Και το suse/fedora παιζουν
> out of the box ( οσο εχω δει δηλαδη ) αλλα δεν κανουν τοση φασαρια.
>
> Anyway ,
> πολυ κακο για το τιποτα. Απο οτι φαινεται είμαι ο μονος που αγανακτησε να
> παταει delete στο inbox σε οτι ελεγε Ubuntu 8.10 ( ίσως και ο Elias να εκανε
> το ιδιο :P )

Νομίζω η διαφορά είναι το user base, όπως είπε και ο Γιάννης. Αν έχεις
μια κοινότητα όπου ο λόγος contributors/users είναι μεγαλύτερος, η
έκσταση θα είναι μικρότερη. Γιατί απλά όλοι δοκίμασαν ήδη τη νέα
έκδοση από το Alpha release για testing. =)

Δικός μου στόχος είναι να μετατραπούν όσο περισσότεροι χρήστες σε
contributors. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να γίνει πιο επιτυχές το
Linux IMHO, αλλά και το ίδιο το λογισμικό/κοινότητα.

Μπράβο για την επιτυχία του forum, λοιπόν, και με ευχές για να
διαβάσουμε στο επόμενο announcement για τους Έλληνες Ubuntu
contributors, τόσο σε μεταφράσεις όσο και (εύχομαι) σε κώδικα. =)

-δ

--
Dimitris Glezos
Jabber ID: glezos at jabber.org, GPG: 0xA5A04C3B

"He who gives up functionality for ease of use
loses both and deserves neither." (Anonymous)