[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon Nov 3 11:47:05 EET 2008

When the date was Monday 03 November 2008, Markos Chandras wrote:

> 1 email?

Σε ΚΑΘΕ λίστα, 1 email. Αυτό είναι η ανακοίνωση. Τώρα, αν υπάρχει κόσμος που
θέλει να συζητήσει σχετικά με την ανακοίνωση, αυτό είναι άλλη υπόθεση.

> Μπορω να σου μετρησω επι τοπου οτι μου εχουν ερθει περι τα 30
> email σχετικα με ubuntu 8.10 απο planets+hellug lists.

Σχετικά με τις mailing lists:

~/Mail$ egrep -R '^Subject.+?Ubuntu 8.10' \.*[^.]* |
grep -v 'Subject: Re:' | wc -l
7

Υποθέτω ότι το πρόβλημα σου είναι τα planets.

--
 Michael Iatrou (clgo)