[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Michael Iatrou m.iatrou at freemail.gr
Mon Nov 3 12:36:57 EET 2008

When the date was Monday 03 November 2008, Dimitris Glezos wrote:

> Προσωπικά από τα λεγόμενα του Μάρκου κρατώ κάτι που συζητήσαμε στο
> παρελθόν: Ένα release είναι απλά ένα release, και πολύ σπάνια έχει
> τόσο φοβερά νέα features για να ερχόμαστε σε trance (think the
> semi-incremental progress του Debian).

Ο κόσμος δεν ήρθε για τα features, τα features τα ήξεραν ήδη. Το ότι με το
Ubuntu έκαναν τη δουλειά τους ήταν αναμφίβολο γεγονός.

Ο κόσμος ήρθε για να περάσει καλά, παρέα με άλλους ανθρώπους που έχουν τα
ίδια «γούστα».

> Ο ενθουσιασμός συνήθως έχει και λίγο marketing μέσα του και είναι λίγο
> σαν αφορμή να έρθουν κοντά τα άτομα μιας κοινότητας. Οπότε είναι
> σούπερ να χαιρόμαστε σαν κοινότητα για ένα release, αλλά την ίδια ώρα
> να ξέρουμε ότι για όλους τους υπόλοιπους είναι *απλά* ένα release ενός
> Χ έργου και η marketing συνιστώσα όχι μόνο δεν είναι ενδιαφέρουσα,
> είναι και ενοχλητική.

Όποιος ενοχλείται όταν βλέπει μια ομάδα ανθρώπων, με απροσποίητο ενθουσιασμό
και χωρίς ατζέντα, να περνάει καλά, έχει μεγάλο πρόβλημα. Και δυστυχώς δεν
είναι τεχνικό…

> Προσωπικά δεν πιστεύω ότι μια ριπή από τέτοια emails έχει ιδιαίτερο
> αποτέλεσμα στο να έρθουν περισσότεροι contributors στην ομάδα, πόσο
> μάλλον αυτοί να γίνουν upstream contributors (developers, bug
> triagers, etc). Όπως δε θα είχε ιδιαίτερο αποτέλεσμα στο να έρθουν
> χρήστες το κατά χιλιάδες μοίρασμα CDs έξω από το ΠΛΑΙΣΙΟ. =)

Release *PARTY*. Έμφαση στο party: πρόκειται για, πρωτίστως, κοινωνικό
γεγονός, με αφορμή που άπτεται μιας συγκεκριμένης τεχνολογίας και των
χρηστών της.

Χρήστες μας ενδιαφέρει να φέρουμε· LUG είμαστε, Linux USERS Group. Για να
φέρεις contributors στο Open Source, δεν κάνεις release party, κάνεις
παρουσιάσεις, workshops, hackfests κλπ.

> Δικός μου στόχος είναι να μετατραπούν όσο περισσότεροι χρήστες σε
> contributors. Αυτός είναι ο μόνος τρόπος να γίνει πιο επιτυχές το
> Linux IMHO, αλλά και το ίδιο το λογισμικό/κοινότητα.

Για να συνεισφέρεις σε ένα Open Source project είναι απαραίτητο να έχεις
τόσο ένα συγκεκριμένο γνωστικό υπόβαθρο όσο και ελεύθερο χρόνο.

Οι περισσότεροι χρήστες υπολογιστών δεν έχουν ούτε το πρώτο, ούτε ανάγκη για
να επιδιώξουν το δεύτερο.

Μπράβο λοιπόν, χαίρομαι για τον στόχο σου και χαίρομαι που ο κόσμος που
ασχολείται με το Ubuntu είναι προσανατολισμένος στους χρήστες, κάποιος
πρέπει να καλύψει και τις ανάγκες του 98% του πληθυσμού, χωρίς προδιάθεση
να τους χειραγωγήσει και να τους επιβάλλει τη μια σωστή νοοτροπία και στάση
ζωής.

> Μπράβο για την επιτυχία του forum [...]

Αυτό μάλλον πάει για το thread «ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: Φόρουμ Ubuntu-GR,  περάσαμε τα
1000 μέλη (forum.ubuntu-gr.org)» που είναι σε άλλη λίστα.

--
 Michael Iatrou (aptq)