[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Giannis Kozyrakis trv at freemail.gr
Mon Nov 3 11:27:46 EET 2008

>     Elias C. Diab wrote:
>     > Δεν ξέρω πως προωθείται το ελεύθερο λογισμικό με μια διανομή που όλα
>     > τρέχουν (?) μ'ένα μαγικό τρόπο χωρίς να σε ρωτήσει και που έχει κλειστό
>     > το launchpad. Δεν θέλω να φανώ μηδενιστής, το ubuntu παίρνει κόσμο από
>     > τα windows και αυτό είναι το μόνο θετικό για μένα. Δεν ξέρω κατά πόσο
>     > φέρνει αυτόν τον κόσμο στο Linux όμως. Κι όποιος από τη λίστα (ακόμη και
>     > οι χρήστες ubuntu) δεν βαρέθηκε να διαβάζει σε κάθε λίστα και σε κάθε
>     > planet τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά για το 8.10 νομίζω πως δεν είναι
>     > ειλικρινής.
> [...]

Πιστευω απάντησα και σε αυτό παραπάνω. Το λειτουργικό είναι εκεί για να
'λειτουργεί', δε πρεπει να ειναι τόσο παρεμβατικό που να αναγκάζει με το
ζόρι τους χρηστες να έχουν την Α ή την Β νοοτροπία.

Και στο κάτω κάτω, ποια νοοτροπία νομίζεις οτι δημιουργεί στου χρήστες
το ubuntu στην περίπτωση μας, και ποιά θα 'επρεπε' να δημιουργεί?

/trv