[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Elias C. Diab elias.c.diab at gmail.com
Mon Nov 3 10:30:56 EET 2008

2008/11/3 Giannis Kozyrakis <trv at freemail.gr>

> [...]
>
> Επίσης ένα απο τα components του έχει ήδη ανοιξει (Storm).
>

> Και φυσικά όποιος φεύγει απο τα Windows και παέι στο Ubuntu έρχεται στον
> κόσμος του Linux. Δεν πρεπει να 'ακυρώνουμε' τον κόσμο που δεν θελει να
> ασχοληθεί με τα ενδοτερα του συστήματος, και απλά χρησιμοποιεί το
> ανοιχτό λογισμικό για να κάνει τη δουλειά του ή να ακούσει την μουσική του!
>
> Ίσα ίσα, ΑΥΤΟΙ ειναι τα ατομα που πρεπει να ερθουν στον κόσμο του Linux.
> Σε εναν ιδανικό κόσμο, ο απλός κόσμος θα χρησιμοποιεί ανοιχτό λογισμικό
> και δεν θα το γνωρίζει κάν. Αυτός ειναι ο στόχος!

Αυτός είναι ο κόσμος που θέλει το Linux? Κι αναρωτιέμαι γιατί πραγματικά δεν
ξέρω.
Μια πρόχειρη σκέψη εναντίον αυτού λέει πως και τα windows τσάμπα τα
βρίσκεις,
κλειστό ανοιχτό λογισμικό τι σε νοιάζει, ούτε κονσόλες και ιστορίες να
μπερδεύεσαι.
Αν ο κόσμος δεν ξέρει τι χρησιμοποιεί και γιατί έχει τελικά νόημα?

> Και τι έγινε αν κάποτε για τους απλούς χρήστες το Ubuntu είναι 'σαν' τα
> windows (πολυ θα ήθελα να δώ αυτό το 'σαν' πως το ορίζουν ορισμένοι στην
> κριτική τους). Ήταν linux, θα μείνει linux, ήταν ανοιχτό λογισμικό,
> είναι ανοιχτό λογισμικό, θα συνεχίσει να είναι ανοιχτό λογισμικό. Αυτό
> θέλουμε - ο κόσμος να χρησιμοποιεί ανοιχτό λογισμικό, όχι να είναι guru
> και να ξέρει σε βάθος το συστημά του.

Αυτό το 'σαν' windows δεν έχει να κάνει με την ευκολία ή την
λειτουργικότητα. Νομίζω
έχει να κάνει με τη νοοτροπία που δημιουργεί στους χρήστες. Δεν ξέρω τι
τρέχει, δεν
ξέρω πως γίνεται αλλά λειτουργεί. Και δεν μίλησα για guru,ούτε ελιτιστής
θέλω να φανώ
απλά προβληματισμένος.

--
Elias C. Diab