[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Hiken flamefist at gmail.com
Mon Nov 3 09:28:13 EET 2008

Δυστυχώς δεν τσέκαρα το mail μου αμέσως μετά, έμπλεξα με μια άλλη δουλειά
στο σπίτι και όταν το είδα ήταν πλέον πολύ αργά.

Όσον αφορά την συζήτηση για το ubuntu, εγώ έπιασα ξανά linux στα χέρια μου
μετά από χρόνια (suse 9.2 η τελευταία διανομή που μπήκε στο pc μου), όταν
σπάστικα το καλοκαιράκι με τα xp. Είχα ακούσει από εδώ και από εκεί για το
ubuntu, και είπα και εγώ να το δοκιμάσω, γιατί δεν μπορεί, για να γίνεται
τόσος ντόρος, θα υπάρχει λόγος.

Ξεκίνησα λοιπόν, με το σκεπτικό ότι πρώτα απ'όλα πρέπει οι δουλειές που
έκανα στα xp να γίνονται και εδώ, γιατί διαφορετικά ποιός ο λόγος...

Όλα δούλεψαν σωστά στο "λαπιτοπι" μου, το wow με 2-3 tweaks έπαιζε άπταιστα
και ελαφρώς καλύτερα από τα xp, οι multimedia codecs εγκαταστάθηκαν σχεδόν
αυτόματα όταν άνοιξα ένα video, όποια εφαρμογή ήθελα, ήθελε μερικά λεπτά
στην χειρότερη για να εγκατασταθεί και γενικά εντυπωσιάστικα από την
απλότητα και την ταχύτητα που έγιναν όλα λειτουργικά.

6 μήνες μετά, εξακολουθώ να πιστέυω πως το ubuntu είναι ένα αρκετά καλό
λειτουργικό σύστημα, με τους περιορισμούς του (όπως αυτό με τον ένα χρήστη
και όχι root - simple user των άλλων διανομών) και τις διευκολύνσεις του.
Είναι λογικό να υπάρχει τόσος ντόρος, καθώς το linux έγινε επιτέλους προσιτό
στον κόσμο που δεν θέλει να "πήξει" στην κονσόλα.

2008/11/3 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>

> Έτσι είναι όλες οι διανομές.  Καλύτερα να επικεντρωνόμαστε στο πώς θα
> φτιάξουμε το καλύτερο ελεύθερο λογισμικό που μπορούμε όμως, αντί να
> αναλωνόμαστε σε threads για το ποιό distribution την έχει μεγαλύτερη.
>
> Εγώ, παρόλο που είναι γνωστή η προτίμησή μου στο BSD, μοιράζω Ubuntu και
> gNewSense CD-ROM στον κόσμο που ζητάει Linux :)

"While we are postponing, life speeds by." - Seneca