[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Hiken flamefist at gmail.com
Mon Nov 3 09:30:45 EET 2008

btw, μήπως εντελώς τυχαία ξέμεινε κανένα αυθεντικό δισκάκι, γιατί το laptop
μου έχει matshita dvd-rw και εδώ και κάποιο διάστημα διαβάζει μόνο
εργοστασιακά cd/dvd-rom. Αν δεν έμεινε, δεν πειράζει, θα το παραγγείλω από
το official site να μου το στείλουν.

--
"While we are postponing, life speeds by." - Seneca