[Plug] Ubuntu 8.10 "Intrepid Ibex" release party

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Mon Nov 3 05:37:28 EET 2008

On Mon, 3 Nov 2008 03:22:46 +0200, "Elias C. Diab" <elias.c.diab at gmail.com> wrote:
> Δεν ξέρω πως προωθείται το ελεύθερο λογισμικό με μια διανομή που όλα
> τρέχουν (?) μ'ένα μαγικό τρόπο χωρίς να σε ρωτήσει και που έχει
> κλειστό το launchpad. Δεν θέλω να φανώ μηδενιστής, το ubuntu παίρνει
> κόσμο από τα windows και αυτό είναι το μόνο θετικό για μένα. Δεν ξέρω
> κατά πόσο φέρνει αυτόν τον κόσμο στο Linux όμως. Κι όποιος από τη
> λίστα (ακόμη και οι χρήστες ubuntu) δεν βαρέθηκε να διαβάζει σε κάθε
> λίστα και σε κάθε planet τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά για το 8.10
> νομίζω πως δεν είναι ειλικρινής.
>
> Ελπίζω να μην θεωρηθεί άλλο ένα flame ή τοποθέτηση κατά του ubuntu. Το
> [...]

Έτσι είναι όλες οι διανομές.  Καλύτερα να επικεντρωνόμαστε στο πώς θα
φτιάξουμε το καλύτερο ελεύθερο λογισμικό που μπορούμε όμως, αντί να
αναλωνόμαστε σε threads για το ποιό distribution την έχει μεγαλύτερη.

Εγώ, παρόλο που είναι γνωστή η προτίμησή μου στο BSD, μοιράζω Ubuntu και
gNewSense CD-ROM στον κόσμο που ζητάει Linux :)