[Plug] Plug Digest, Vol 21, Issue 4

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Mon Oct 6 10:37:51 EEST 2008

2008/10/5 Konstantinos Togias <ktogias at math.upatras.gr>:

> Αυτό θα το κοιτάξω αύριο το πρωί που θα περάσω από το Πάρκο της
> Ειρήνης για καφεδάκι. Θα τους πω μήπως μπορούμε να το κάνουμε έξω από
> το πάρκο, με 1-2 τραπεζάκια από την καφετέρια. Άλλος πιθανός χώρος
> είναι ο χώρος έξω από τα ΑΘΕ, όπου υπάρχουν νομίζω τραπέζια. Αύριο θα
> σας πω πιο συγκεκριμένα.

> Konstantinos Togias
> Dipl.-Math., M.Sc.
> Research Academic Computer Technology Institute

Πέρασα κατά τις 10 παρά από Πάρκο της Ειρήνης και από ΑΘΕ.

Στο Πάρκο μίλησα με έναν υπεύθυνο. Δεν έχουν πρόβλημα να μαζευτούμε
μέσα ή έξω από το Πάρκο, αλλά δεν πρόκειτε να μας κρατήσουν χώρο. Δηλ.
πρέπει να πάνε κάποιοι αρκετά νωρίς για να πιάσουν τραπέζι είτε μέσα,
είτε στο κιόσκι κάτω από τους πλάτανους, γιατί από τις 11 και μετά
γίνεται χαμός από κόσμο και δεν θα βρούμε άδειο τραπέζι.

Πέρασα και από τα ΑΘΕ. Εκεί στο χώρο έξω από το κυλικίο υπάρχουν 4
μεγάλα τραπέζια-γραφεία και αδέσποτες καρέκλες. Την ώρα που πέρασα (10
περίπου) ένα από τα τραπέζια αυτά ήταν ελεύθερο, ενώ τα υπόλοιπα ήταν
πιασμένα από φοιτητικές παρατάξεις.

Αν κάποιος έχει κάποια άλλη ιδέα, ή κάποια προτίμιση μεταξύ των δύο
χώρων ας το πει. Πάντως σε κάθε περίπτωση, αν θέλουμε να μην τη
βγάλουμε στο όρθιο, θα πρέπει να πάνε κάποιοι από νωρίς το πρωί γιατί
μετά πλακώνει κόσμος. Εγώ δυστυχώς θα έχω δουλειά από τις 10 μέχρι τις
13:00 περίπου (θα προσπαθήσω να την κάνω όσο γίνεται γρηγορότερα, αλλά
θα είναι δύσκολο), οπότε θα πρέπει να πάει κάποιος άλλος νωρίτερα.