[Plug] Plug Digest, Vol 21, Issue 4

Konstantinos Togias ktogias at math.upatras.gr
Sun Oct 5 14:42:56 EEST 2008

2008/10/5 Giorgos Keramidas <keramida at ceid.upatras.gr>:

> [...]
> την εικόνα που έφτιαξε ο Μανώλης Κιάγιας (manolis at FreeBSD.org)
>
>    http://people.freebsd.org/~keramida/cdrom-label-pcbsd.jpg
>
> και νομίζω πως μπορώ να κάψω και καμιά 100-αριά gNewSense CD-ROMs.
>
> Στο μεταξύ έχω και FreeBSD flyers έτοιμα σε PDF μορφή, και θα προσπαθήσω
> να βγάλω τη Δευτέρα φωτοτυπίες + αντίγραφα από τα PDF flyers που βρήκα
> online και μέσω email στις λίστες του FreeBSD:
>
>    http://people.freebsd.org/~keramida/flyers/
>
> Όλο αυτό θα χρειαστεί και κάποιο «physical χώρο», οπότε πώς θα βρούμε
> κάποιο τραπέζι ή αντίστοιχο «stand» για το event;

Αυτό θα το κοιτάξω αύριο το πρωί που θα περάσω από το Πάρκο της
Ειρήνης για καφεδάκι. Θα τους πω μήπως μπορούμε να το κάνουμε έξω από
το πάρκο, με 1-2 τραπεζάκια από την καφετέρια. Άλλος πιθανός χώρος
είναι ο χώρος έξω από τα ΑΘΕ, όπου υπάρχουν νομίζω τραπέζια. Αύριο θα
σας πω πιο συγκεκριμένα.

> Γιώργος

Konstantinos Togias
Dipl.-Math., M.Sc.
Research Academic Computer Technology Institute